خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Wild Hunt:Sport Hunting Games 1.360 بازی شبیه ساز شکار اندروید

Wild Hunt:Sport Hunting Games بازی شبیه ساز شکار اندروید

بازی Wild Hunt:Sport Hunting Games یک عنوان در سبک شبیه سازی شکار است که به صورت سه بعدی طراحی شده و از ساخته های جدید استودیو معروف Ten Square Games: Sport Hunting and Fishing Games به شمار می رود که برای سیستم عامل اندروید طراحی و عرضه شده است. وقت آن رسیده است تا ابزار شکار خودتان را آماده کرده، اسلحه خودتان را پر از گلوله کنید، گوش های خودتان را تیز کنید تا بتوانید رد حیوانات وحشی را در جنگل ها و مناطق مختلفی از این دست بزنید و برای پاسخ دادن به تلفن همراه تان جهت بستن یک قرارداد عالی برای شکار آماده شوید. آیا برای این تجربه هیجان انگیز از شکار حیوانات وحشی با بالاترین گرافیک موجود به همراه موسیقی جذاب و هیجان انگیز آماده هستید؟

آیا می خواهید که به مکان های عجیب و غریب و ترسناکی رفته تا با همه جور حیوان درنده و وحشی رو به رو شوید و آنها را یک به یک از پای در بیاورید؟ در این بازی سه مود مخصوص برای حمله به حیوانات و شکار آنها از سوی سازندگان در نظر گرفته شده است. شکار آزادانه که به شما اجازه می دهد در محیط بزرگ و بی نظیر بازی به گشت و گذار پرداخته و در صورت مشاهده هر گونه حیوان وحشی آن ها را به سلیقه خودتان شکار کنید. مسابقات شکار که شما را در مقابل فرد دیگری قرار می دهد تا ببینید که کدام یک از شما قادر هستید گوزن بیشتری شکار کنید و در نهایت مود کمپین های ورزشی که به صورت تمرینی عملیات شکار در آن انجام می شود.


ویژگی های بازی Wild Hunt:Sport Hunting Games :

  • شکار انواع حیوانات مانند گوزن، اردک، خرس گریزلی، گرگ و …
  • گرافیک سه بعدی
  • موسیقی جذاب
  • سه مود مخصوص برای بازی
  • سلاح های متنوع و پیشرفته

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.

Wild Hunt:Sport Hunting Games بازی شبیه ساز شکار اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.