خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Gear for Heroes: Medieval Idle Craft 1.0.5 بازی کمک دنده برای قهرمانان اندروید

Gear for Heroes: Medieval Idle Craft بازی کمک دنده برای قهرمانان اندروید

 

Gear for Heroes: Medieval Idle Craft یک بازی اندرویدی جذاب در سبک بازی های استراتژیک است که توسط  Vivid Games S.A ساخته و منتشر گردیده است.

برای ساختن یک امپراتوری ، شما نیاز به یک ارتش دارید. برای درست کردن ارتش ، به سلاح و زره پوش نیاز دارید. برای ساختن سلاح و زره پوش به آهنگرها احتیاج دارید. و برای نظارت بر اسمیت ها ، ما به شما احتیاج داریم.
آهنگران را آموزش و استخدام کنید تا بتوانیم جنگجویان خود را با بهترین سلاح هایی که می توانیم از آن استفاده کنیم ، تجهیز کنیم. هنگامی که شما شرایط خود را بهبود می بخشید ، سربازان ما وسایل حماسی را برای قرار دادن اسلات موجودی خود به دست می آورند – زره های جدید برای سلامتی ، شمشیرهای جدید برای حمله ، تیرهای جدید برای جادو.

آیا این یک بازی RPG است؟ آیا این استراتژی است؟ بیکار است؟ هر سه به طور هم زمان. امپراتوری خود را با تجهیز سربازان خود بالا ببرید ، و بگذارید تا در هنگام نزدیکی به آنها آموزش دهند و سلامتی خود را افزایش دهند. آهنگران شما خستگی ناپذیر کار خواهند کرد تا قهرمان و رزمندگان را به غارت حماسه مجهز کنید تا بتوانند به دنبال تلاشهای قدرتمندی برای جعل امپراطوری ها و معماها بروند.

برای به روز کردن اسمیت های خود و تولید تجهیزات جادویی بهتر ضربه بزنید. ارتش شما حتی در هنگام بیکار شدن و شروع به شکست دشمنان و جمع آوری غارت ، پیروزی خود را آغاز خواهد کرد. با استفاده از این غارت ، می توانید شمشیرهای حماسی ، کمان و تبرها را برای باز کردن سربازان بهتر و پیروزی در جنگ در حالی که قهرمانان AFK هستید ، بسازید.

قهرمانان زندگی می کنند و می میرند ، اما سلاح های آنها ابدی است. بهترین دنده را برای قهرمانان بسازید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.onetongames.GearforHeroes  را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

Gear for Heroes

بازی کمک دنده برای قهرمانان Gear for Heroes

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Vivid Games S.A.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.