خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Youtubers Life: Gaming 1.5.6 بازی زندگی کاربران یوتیوب اندروید

Youtubers Life: Gaming بازی زندگی کاربران یوتیوب اندروید

 

Youtubers Life یک بازی ویدیویی در سبک بازی های شبیه سازی و بازی سرمایه داری است که در آن می توانید با ویرایش ویدیوها ، گسترش تعداد طرفداران و تبدیل خود به یک همکار ثروتمند ، به راحتی به بزرگترین وبلاگ نویس ویدیویی جهان در تاریخ تبدیل شوید. شخصیت خود را ایجاد کنید – آنگونه که می خواهید ، آن را سفارشی کنید ، هزاران ترکیب تند و تیز وجود دارد – و اولین پخش های خود را در اتاق دنج والدین خود انجام دهید و از همان زمان کوچک شدن بزرگ شده اید. جلسات گیم پلی را ضبط کنید ، کنسول های جدید و کلاسیکی بخرید ، در کارهای روزانه مراقب باشید و با دیگران معاشرت کنید تا در حالی که مجبور هستید حواستان به طرفداران ، دوستان ، خانواده و مدیریت زمان باشد ، محبوبیت خود را افزایش دهید!

فیلم های خود را بسازید
کل مراحل را از A تا Z دنبال کنید و پخش های خود را در اینترنت منتشر کنید! عناوین مورد علاقه خود را به صورت آنلاین خریداری کنید ، آنها را در خانه تحویل بگیرید و شروع به ضبط جلسات گیم پلی خود کنید. فیلم های خود را به عنوان بزرگترین وبلاگ نویس ویدیویی تا کنون بهبود ببخشید!

خوش بگذرون!
Vlogger بودن فقط مربوط به ضبط فیلم ها و تعداد بیننده ای که به دست می آورید نیست..  همچنین نیاز به خنک شدن و سرگرمی در زندگی روزمره خود دارید! به سینما بروید تا آخرین نسخه های فیلم را تماشا کنید ، در نمایش های بازی های جدید شرکت کنید ، در یک قایق تفریحی لوکس در باشگاه یا مهمانی شرکت کنید! با دوستان جدید آشنا شوید و در حالی که همچنان به خانه خود فکر می کنید درباره پخش بعدی که می خواهید بسازید ، نیمه ی دیگر خود را پیدا کنید.

مشهور شوید
هرچه بیننده بیشتری پیدا کنید محبوب تر خواهید شد! هرچه شبکه خاص خود را افزایش می دهید ، افراد بیشتری علاقه مند می شوند که حضوری با شما ملاقات کنند. علاوه بر این ، برندهای مهم فناوری پیشرفته و بازی با شما تماس خواهند گرفت و در نهایت شما با یوتیوب های معروف دیگر ملاقات خواهید کرد. طرفداران شما با تمام توان برای بدست آوردن شرح حال شما می جنگند!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.whaleapp.Youtubers Life: Gaming را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

بازی زندگی کاربران یوتیوب Youtubers Life

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: U-Play Online
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
Armin 24 مهر 1399 پاسخ

این مشکل داره دکمه هاش کار نمیکنه