خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Shadow Knight: Deathly Adventure RPG 1.1.0 بازی شوالیه ی سایه اندروید

Shadow Knight: Deathly Adventure RPG بازی شوالیه ی سایه اندروید

 

Shadow Knight: Deathly Adventure RPG یک بازی اندرویدی اکشن فوق العاده هیجان انگیز ساخته شده توسط Fansipan Limited است و می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود آن را نصب کنید و لذت ببرید!

دنیای زیبا و درخشان هارمونیا، سرزمینی برای زندگی از نژادهای مورتال از جمله انسان ، ارواح ، اورک ، روح ، کوتوله ، انسان جانور ، جن و … بود اما پس از آن یک روز که آرزوهای عمیق بوجود آمد ، فاجعه ای رخ داد که همه چیز را به نابودی کشانید. تاریکی بیهوده  فقط به دلیل یک گناهکار.
برای نجات جهان هارمونیا از جنگ سایه ، به عنوان یک شوالیه سایه ، با هیولا های حماسی بجنگید ، با دشمنان شیطانی مبارزه کنید تا جاودانه های تاریکی را شکست داده و نور را به هارمونی برگردانید. آیا شما می توانید آن شوالیه سایه ی ناجی باشید؟

همین حالا بارگیری کنید و به مبارزه بپیوندید!


ویژگی های بازی:

▶ احساس شدید بازی
احساس بازی اکشن RPG را با گیم پلی هک و اسلش در محیط دنیای تخیل تاریک تجربه کنید. انواع مختلف زمین های پیچیده را با دویدن ، کوهنوردی و پرش کاوش کنید، نقاط رمز و راز جالبی برای شما وجود دارد!

▶ داستان فانتزی ماجراجویی
شما در نبردهای سایه خیال بی پایان تاریک غوطه ور خواهید شد. شهرهای ماجراجویی ، جنگل ها ، سیاه چال ها و … در حالی که وارد دنیای خیالی پر از هیولا ، زامبی ها ، اسکلت ها ، اورک ها و موجودات ارواح می شوید. شکست دشمنان نهایی و کارفرمایان قدرتمند برای تغییر سرنوشت جهان!

▶ سبک های مبارزه ی مختلف
جمع آوری بهترین سلاح ها ، تجهیزات و… از صدها مورد ، سپس به طور کامل سفارشی سازی کردنشان! به ماجراجویی بپیوندید و دیوانه کننده ترین مبارزات را ایجاد کنید تا شوالیه ی شما ، سبک شما شود!

▶ ماموریت های کامل کسب پاداش
بسیاری از تلاش ها برای تکمیل ، این کار را انجام دهید تا جوایز زیادی دریافت کنید. و فراموش نکنید که همیشه بیش از 100 دستاورد برای انجام وجود دارد. درخواست های کامل که گوهر ، انرژی ، کلید و … را به ارمغان می آورد و جوایز دریافت می کنید!

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.

بازی شوالیه ی سایه Shadow Knight

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Fansipan Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.