خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Archer’s Tale – Adventures of Rogue Archer 0.3.4 بازی داستان کماندار اندروید

Archer’s Tale – Adventures of Rogue Archer بازی داستان کماندار اندروید

 

Archer’s Tale – Adventures of Rogue Archer یک بازی اندرویدی در سبک ماجراجویی و اکشن است که توسط Babil Games LLC ساخته شده است و می توانید در دستگاه های اندرویدی خود از آن لذت ببرید!

Archer’s Tale یک بازی RPG با سرعت عمل سریع است که با سیاه چال های roguelike به طور تصادفی تولید شده است. شما قهرمان کمانداری هستید در تلاش خود برای تبدیل شدن به استاد تیر و کمان. در دنیای خیالی پر از سیاه چال و مارپیچ کاوش کنید و راه خود را از طریق مکان های عرفانی در این بازی اکشن سیاه چال باز کنید.
به جنگ برای نابود کردن جانوران شیطانی ، کارفرمایان اسطوره ای و موجهای هیولا در نبردهایی پر از استراتژی و تاکتیک بپیوندید. آیا آنچه را که برای تبدیل شدن به یک کماندار اسطوره ای در یک بازی ماجراجویی حماسی لازم است، دارید؟


ویژگی های بازی :

🔥 مهارت های خود را انتخاب کنید: از پیکان های ابتدایی ، سرعت حمله سریع تر یا پیکان های مختلف در کمان خود استفاده کنید.
🔥 تجهیزات توانمند: از بین کمان ها ، کراس بوها ، کلاه ایمنی و کیپ انتخاب کنید و با ساخت های منحصر به فرد یک قهرمان قدرتمند ایجاد کنید.
🔥 طلسم های منحصر به فرد: سپرهای قدرتمند ، حملات فرار از زندگی ، فلش سم و بسیاری مهارتهای دیگر برای اجرای هر سیاه چال موفق خواهد شد.
🔥 دشمنان مختلف: دشمنان و کارفرمایان شیطان بسیاری از کمانداران را که جرأت قدم گذاشتن در سیاه چال خود را داشتند ، شکست داده اند ، آیا شما زنده خواهید ماند؟

🔥 آسان برای بازی ، سخت برای استاد شدن: 100+ هیولا های مختلف با حملات و مهارت های خاص وجود دارند. به خاطر سپردن و یادگیری نحوه جلوگیری از آن ها وظیفه شماست.
🔥کارفرماهای اسطوره ای: کارفرمایان بی نظیر و غول پیکر در زندانها زندگی می کنند و از موارد قدرتمندی که ارزش جنگیدن برای آنها وجود دارد، محافظت می کنند.
🔥سیاه چال های تصادفی: ماجراجویی خود را در ساحلی شروع کنید که منجر به یک آتلانتیس باورنکردنی و خطرناک شود.

🔥 سر و صدا کردن دشمنان رئیس
کاوش از سیاه چال های خیالی پر از موانع و جانوران افسانه ای با قهرمان بیکار شکارچی. در این بازی اکشن-ماجراجویی، شما قهرمانی هستید که هیولاهای رئیس حماسه را به قتل می رسانید. در حملات آنها را گول بزنید و دفاع خود را با سلاح ها و مهارت های قدرتمند خود بشکنید. سنگهای حماسی و تجهیزات جدید پاداش شما از نبرد roguelike خواهد بود. سلاح خود را انتخاب کرده و برای مبارزه برای بقا وارد میدان جنگ شوید که تنها بهترین استاد تیراندازی با کمان بتواند برنده شود.

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Archer tale

بازی داستان کماندار Archer tale اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Babil Games LLC
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.