خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Brawlhalla 5.00 بازی براول هالا اندروید

Brawlhalla بازی براول هالا اندروید

 

Brawlhalla یک بازی اندرویدی اکشن پرطرفدار (آفلاین و آنلاین) است که توسط استودیوی بازی سازی معروف Ubisoft Entertainment ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

Brawlhalla یک بازی مبارزه ای رایگان با بیش از 40 میلیون بازیکن است که در حالت آنلاین یک مسابقه با بازی کراس پلتفرم، از 8 نفر پشتیبانی می کند. به صورت رایگان به بازیکنانی در سرتاسر جهان بپیوندید ، برای مسابقات رده بندی صف بگیرید یا با دوستان خود یک اتاق سفارشی درست کنید. به روزرسانی های مکرر 50 شخصیت منحصر به فرد این بازی را تبدیل به یک بازی اکشن فوق العاده بی نظیر کرده است.

ویزگی های بازی Brawlhalla :

– رتبه بندی آنلاین 1v1 و 2v2 – از نردبان رتبه بندی شده صعود کنید! با دشمنان انفرادی بجنگید یا با دوستان خود تیم شوید. شما را با بازیکنان نزدیک به سطح مهارت شما مطابقت می دهد.
– 4 بازیکن آنلاین برای همه – مسابقات گاه به گاه که چهار مبارز وارد آن می شوند ، اما فقط یک نفر می تواند برنده شود.
– Cross-play اتاق های سفارشی – حداکثر 8 دوست را در همه سیستم عامل ها به تعداد زیادی از مسابقات سفارشی دعوت کنید: 4v4s ، 1v3 ، 2v2 ، FFA و موارد دیگر
– بسیاری از حالت های بازی – همه چیز را با Brawlball ، Bombsketball ، Capture the Flag ، Kung-Foot و بسیاری دیگر از حالت های بازی مهمانی مهم ترکیب کنید.

– اتاق آموزش. تمرین های ترکیبی و تنظیمات داخل اتاق آموزش! به جزئیات داده های فریم ، hitbox ها ،boxbox ها نگاه کنید و مهارت های خود را ارتقاء دهید.

به علاوه: بهترین تماشای کلاس ، ضبط مسابقه و پخش مجدد. ده ها نقشه حالت مسابقات تک نفره. یک نزاع آنلاین در هفته. حالت آزمایشی میلیون ها بازیکن برای عضوگیری سریع. به روزرسانی های مکرر انواع مسابقات و مسابقات esports. پشتیبانی عالی از صفحه کلید و کنترلرها. فصل های رتبه بندی شده. توسعه دوستانه سرگرم کننده ، عادلانه و رایگان برای بازی. و خیلی بیشتر.

Brawlhalla همیشه 100٪ رایگان خواهد بود ، بدون مزایای پرداخت به سود و خریدهای درون بازی. هیچ یک از محتوای برتر بر روی گیم پلی تأثیر نمی گذارد.

چرخش Legend از هشت کاراکتر رایگان هر هفته تغییر می کند و شما می توانید با بازی در هر حالت بازی آنلاین ، طلای خود را بدست آورید تا افسانه های بیشتری را باز کنید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.onetongames.Brawlhalla را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Brawlhalla

بازی Brawlhalla براول هالا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Ubisoft
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.