خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Clubhouse 0.1.30 برنامه کلاب هاوس اندروید

Clubhouse برنامه کلاب هاوس اندروید

 

با دانلود کلاب هاوس برای اندروید ( Clubhouse: Drop-in audio ) می توانید با دستگاه های اندروید خود به صفحات و گروه های اجتماعی برنامه کلاب هاوس بپیوندید.

بالاخره پس از گذشت بیش از یک سال استفاده انحصاری کاربران آی او اس از نرم افزار کلاب هاوس، حالا دانلود کلاب هاوس از گوگل پلی برای تمامی کاربران امکان پذیر شده است و علاوه بر کاربران آی او اس ، کاربران اندروید نیز می توانند کلاب هاوس را روی تلفن همراه خود نصب کنند.

کلاب هاوس فضایی برای مکالمه های صوتی گاه به گاه و بی نظیر است که می توانید در آن با دوستان و افراد جالب دیگر در سراسر جهان صحبت کنید.

در هر زمان به اینترنت بروید و با افرادی که دنبال می کنید گپ بزنید ، یا به عنوان شنونده در گروه ها سر بزنید و صحبت های دیگران را درباره موضوعات مختلف بشنوید. کافیست نسخه اندروید کلاب هاوس را دانلود کنید.

****************************

توضیحات سازنده کلاب هاوس در باره این برنامه:

سلام ما در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر افراد را به Clubhouse اضافه کنیم ، اما در حال حاضر برای ثبت نام به دعوت احتیاج دارید. هر کسی می تواند با پیوستن به لیست انتظار یا درخواست یکی از کاربران موجود یکی را دریافت کند. ما واقعاً از صبر شما قدردانی می کنیم و منتظر استقبال شما هستیم. متشکرم!

آخرین تغییرات

سلام! ما به طور مداوم در حال اضافه کردن ویژگی های جدید ، بهبود محصول و رفع اشکالات هستیم. برای جزئیات کامل ، لطفاً یادداشت های انتشار را در برنامه مشاهده کنید. متشکرم!

دانلود کلاب هاوس برای اندروید به راحتی امکان پذیر است. امیدواریم لحظات شگفت انگیزی را در این برنامه گفتمان صوتی با دوستانتان داشته باشید و دوستان جدیدی به لیست افرادی که می شناسید اضافه شود.

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

Clubhouse اندروید

دانلود Clubhouse اندروید ، دانلود کلاب هاوس اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Alpha Exploration Co.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.