خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Zombie Hospital Tycoon 0.32 بازی مدیریت بیمارستان زامبی اندروید

Zombie Hospital Tycoon بازی مدیریت بیمارستان زامبی اندروید

 

Zombie Hospital Tycoon : Idle Management Game  یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک شبی سازی و مدیریت از استودیوی Hot Siberians با تعداد زیادی نصب در سراسر جهان است.

دنیا خیلی وقت پیش تغییر کرده است. ساختمان هایی که تبدیل به ویرانه شده اند و زامبی های خونخوار در خیابان های خالی قدم می زنند. همه گیری ویروس خطرناک به طور کلی در سراسر کره زمین گسترش یافت و اکنون مدیریت این ضربه با شماست. همه می خواهند زامبی ها را بکشند ، اما شما آنها را در این سرمایه داری بزرگ بیمارستان زامبی مدیریت می کنید.

در بازی Zombie Hospital Tycoon این شبیه ساز بیمارستان تعداد انگشت شماری از بازماندگان آخرالزمان متحد شدند و چندین شهرک و پناهگاه امن ساختند. در آن زمان دانشمندان به موفقیت پزشکی دست یافتند و درمانی برای ویروس پیدا کردند! در نهایت ، ما می توانیم عفونت را شکست دهیم! به لطف درمان در بیمارستان های خاص ، اکنون می توان زامبی ها را به حالت عادی بازگرداند.

 

بازی بیمارستان زامبی چه ویژگی خاصی دارد؟
💊 زامبی ها با سطوح مختلف عفونت
💊 انواع روشهای درمانی
💊 مدیریت پرسنل
💊 مکان های مختلف جغرافیایی
💊 احتمال حمله و از دست دادن کارکنان

 

کیفیت درمان را افزایش دهید
برای جلوگیری از انفجار حملات ، وضعیت زامبی ها را زیر نظر بگیرید. آزمایشگاه محل تولید دارو را ارتقا دهید. ساختمانهای کلینیک خود را تمیز نگه دارید ، برای بهبود بهداشت دوش با کیفیت نصب کنید. این ویروس بر روانشناسی افراد مبتلا به شدت تأثیر گذاشته است و آنها برای درمان نیاز به سرگرمی دارند. تلویزیون های جدید را در قسمت ها ، نیمکت هایی در حیاط قرار دهید و حتی گیتار بخرید تا موسیقی را در اطراف آتش پخش کنید. این به بیماران شما کمک می کند تا جانور درون را شکست دهند.

 

از بروز حمله اجتناب کنید
زامبی ها سخت ترین و خطرناک ترین بیماران هستند. اگر پزشکان به آنها توجه لازم را نکنند ، ممکن است عصبانی شده و پرسنل پزشکی را گاز بگیرند. کل بیمارستان زامبی می تواند در معرض خطر عفونت قرار گیرد. به همین دلیل مهم است که وضعیت روحی بیماران را با دقت زیر نظر داشته باشید ، به آنها سرگرمی داده و سطح راحتی را در بخش ها ارتقا دهید.

پول خود را هوشمندانه سرمایه گذاری کنید
هم بخش عفونی و هم پزشکان در پیشرفت کلینیک شما را حساب می کنند. ایمنی کارکنان و اثربخشی درمان بر کیفیت اتاق خدمات ، آزمایشگاه ، روشهای درمانی و اتاقهای امدادگران بستگی دارد. بخشها ، منطقه تفریحی و مطب روانشناس را ارتقا دهید. نگاه دقیق خود را به ذخایر آب و برق داشته باشید.

امیدواریم از بازی بیمارستان زامبی ها این شبیه ساز سرگرم کننده بیمارستان زامبی لذت ببرید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Zombie Hospital Tycoon

دانلود بازی Zombie Hospital Tycoon – بازی بیمارستان زامبی اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Hot Siberians
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.