خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود The Horus Heresy: Legions 2.0.4 بازی بدعت هوروس اندروید

The Horus Heresy: Legions بازی بدعت هوروس اندروید

 

The Horus Heresy: Legions – TCG card game یک بازی اندرویدی کارتی آنلاین است که توسط Everguild Ltd. ساخته شده است و می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کرده و لذت ببرید!

The Horus Heresy یک بازی کارت استراتژی جدید (TCG) است که در آن اقدامات و نبردهای کارتی شما بازی را تغییر می دهد.

لژیون خود را انتخاب کنید ، کارت جمع آوری کنید و عرشه ای از تفنگداران دریایی فضایی با کمک Mechanicum ، ارتش امپریالیستی یا هرج و مرج ایجاد کنید تا بر کهکشان فرمانروایی کنید. به یک اتحادیه بپیوندید ، در مورد استراتژی کارت و عرشه بحث کنید و در نبردهای کارت PvP Arena بجنگید. در بازی Faction Wars حماسی را انتخاب کنید تا بر کارت های جدید ، لوازم آرایشی و لژیون ها که به بازی اضافه می شوند تأثیر بگذارد. ورود The Horus Heresy ، یکی از غنی ترین تنظیمات برای اولین بار به عنوان یک بازی کارت آنلاین TCG.

The Horus Heresy: Legions – بازی نبرد کارت ها

این سی و یکمین هزاره است: ریشه های حماسی Warhammer 40،000 را کشف کنید. لشکرهای خائن علیه امپراتور جنگ می کنند. یک کمپین انفرادی حماسی بازی کنید ، PvP و PvP Arena چندنفره را در غم انگیزترین جنگ داخلی در تاریخ 40،000 Warhammer رتبه بندی کنید.

مهارت واقعی کارت نبرد

نبرد برای رتبه PvP و Sealed Deck Arena. یک عرشه از مجموعه کارت های خود بسازید یا با استفاده از کارت هایی که هنوز مالک آنها نیستید ، روی هر عرشه مهر و موم شده Arena مسلط شوید.

با تیم خود در نبردهای حماسی PvP Arena هماهنگ شوید که تکامل این بازی کارت استراتژی TCG را تعیین می کند. استراتژی کارت را مورد بحث قرار دهید و عرشه خود را در دوئل های دوستانه کارت امتحان کنید. با اصناف دیگر بجنگید و مجموعه کارت خود را افزایش دهید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
The Horus Heresy

دانلود بازی The Horus Heresy – بازی کارتی ارتداد هوروس ندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Everguild Ltd.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.