خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Merge Design 1.8.0 بازی ادغام طراحی اندوید

Merge Design: Home Renovation & Mansion Makeover بازی ادغام طراحی اندروید

 

Merge Design: Home Renovation & Mansion Makeove یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک ادغام و پازل از استودیوی Stonemobile Kft است که نصب های زیادی در سراسر جهان دارد.

وارد دنیای بازی Merge Design شوید و در ماجراهای بازسازی خانه شیرجه بزنید! طرح های خانه رویایی را ایجاد کنید، آپارتمان های قدیمی را تعمیر کنید، فضاهای مختلف زندگی را تغییر دهید. از یک گیم پلی اعتیادآور لذت ببرید و آیتم ها را با هم ادغام کنید تا ابزار و مبلمانی برای دکوراسیون اتاق منحصر به فرد ایجاد کنید.

به عنوان یک دکوراتور حرفه ای خانه قدم به بازی بگذارید و خانه های رویایی را برای مشتریان خود بسازید. از مزارع و کلبه ها گرفته تا ویلاها و عمارت های پر زرق و برق. طبقه را انتخاب کنید، چیدمان مبلمان را برنامه ریزی کنید، لوازم جانبی را انتخاب کنید، رنگ ها را ترکیب و مطابقت دهید. خانه ها و باغ های چشم انداز را تعمیر کنید تا ساختمان های متروکه را به عمارت های واقعی تبدیل کنید. در این بازی بازسازی هیجان انگیز به یک طراح اتاق خبره تبدیل شوید!

ویژگی های بازی Merge Design طراحی ادغام: بازسازی خانه

رویا را به خانه تبدیل کنید
با شخصیت های جذاب ما آشنا شوید و به آنها کمک کنید خانه های خانوادگی خود را به شکوه سابق خود بازگردانند و آپارتمان های فرسوده خود را به املاک و مستغلات آرزو تبدیل کنند. یک بازسازی خلاقانه آشپزخانه یا یک اتاق خواب می تواند یک خانه بی روح را به یک خانه دنج تبدیل کند. یک ظاهر جدید برای اتاق نشیمن می تواند شروعی تازه برای مشتریان شما باشد. به آنها کمک کنید تا خانه ای از رویاهای خود را بسازند!

الهام بخش دکوراسیون منزل
نکات و ایده هایی را بیاموزید تا اتاق ها را با پیروی از آخرین روند دکوراسیون خانه طراحی کنید. آشپزخانه روستایی، اتاق نشیمن صنعتی یا باغ قدیمی؟ این انتخاب تو است! امکانات بی پایان برای تطبیق و ترکیب وسایل و لوازم جانبی مبلمان، سبک ها و ظاهر. ایده های دکوراسیون داخلی را با کمک گرافیک سه بعدی واقع گرایانه امتحان کنید و برای طراحی اتاق خود الهام بگیرید.

گیم پلی ادغام آرامش بخش
حل پازل های سرگرم کننده و سطوح کامل پس از سطوح این بازی ادغام اعتیاد آور است. اشیا و مواد را برای ایجاد وسایل و اثاثیه جدید ترکیب کنید. درختان را در باغ ادغام خود برای چوب با کیفیت بکارید و اقلام اضافی را بفروشید تا برای پروژه بازسازی خانه خود سکه های رایگان دریافت کنید. برای پیشرفت بازسازی و قدردانی مشتریان خود جوایزی دریافت کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.

 

Merge Design

دانلود بازی Merge Design اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Stonemobile Kft
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.