خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود PAW Patrol Rescue World v2022.1.0 بازی دنیای گشت نجات اندروید

PAW Patrol Rescue World بازی دنیای گشت نجات اندروید

 

PAW Patrol Rescue World یک بازی ماجراجویی منحصر به فرد است که در آن بازیکنان پنج سگ نجات را همراهی می کنند. ماموریت های نجات افراد دشوار را در اطراف خلیج ماجراجویی انجام دهید.

آیا آماده شروع ماجراجویی بزرگ با تیم سگ نجات شایان ستایش هستید؟ اگر چنین است، پس به PAW Patrol Rescue World بپیوندید تا هیجان انگیزترین و دوست داشتنی ترین تجربه را داشته باشید. این یک بازی است که به کودکان می آموزد که چگونه همه را ایمن نگه دارند. نه تنها کودکان، هر کسی می تواند در این بازی شرکت کند. شما این تیم سگ نجات را هدایت خواهید کرد و برای نجات تمام مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند می روید.

بازی تیم سگ نجات تجربه منحصر به فردی خواهد بود که تا به حال تجربه نکرده اید، زیرا تنوع زیادی در بازی وجود دارد. شروع به تشکیل یک تیم با پنج سگ نجات شایان ستایش کنید، و به زودی، تیم شما به موش های باهوش تر می پیوندد. همه چیز آماده است؛ تیم خود را در اطراف ماجراجویی هدایت کنید و شروع به انجام ماموریت خود کنید. با مهارت های منحصر به فردی که سگ ها دارند، افراد نیازمند را نجات دهید. مشخص است که هر سگ مهارت های خاص خود را دارد و آنها وسایل نقلیه مختلفی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

این بازی بسیار انسانی و معنادار، تجربیات متفاوت و منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می دهد. به شما یاد می دهد که چگونه با شرایط اضطراری مقابله کنید تا در بدترین شرایط واکنش نشان دهید. در بازی PAW Patrol Rescue World ماموریت ها و فضاهای ویژه قابل بازی بی شماری وجود دارد. تا جایی که ممکن است در ماموریت ها شرکت کنید زیرا در این صورت فرصت خواهید داشت که مناطق و ماموریت های بیشتری را باز کنید. هر ماموریت تجربیات منحصر به فرد متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب، بازیکنان می توانند تجربه خود را برای مقابله در زندگی واقعی به دست آورند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی PAW Patrol Rescue World

دانلود بازی PAW Patrol Rescue World – بازی دنیای پاترول اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Budge Studios
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.