خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pokey Ball v1.15.4 بازی توپ پوکی اندروید

Pokey Ball بازی توپ پوکی اندروید

 

Pokey Ball یک بازی فوق العاده ساده اما اعتیادآور با میلیون ها طرفدار در سرتاسر جهان است که به شما کمک می کند تا یک تجربه هیجان انگیز و جذاب داشته باشید.

بازی Pokey Ball به دلیل سرگرم کننده بودن  و گیم پلی ساده اما نه خسته کننده حسابی مورد توجه قرار گرفته است. چالش‌های متنوع با دشواری‌های مختلف باعث می‌شود بازیکنان اگر بخواهند بر سطوح غلبه کنند، با چالش‌های خاصی روبرو شوند. با گیم پلی منحصر به فرد و طرحی با رنگ های بسیار شاداب، Pokey Ball قطعا بهترین لحظات را برای شما به ارمغان می آورد که هیچ بازی دیگری نمی تواند به همان گیم پلی بیاورد، پس بازی پوکی بال را نصب کنید و کاملا رایگان به سفری برای فتح هر مرحله و لذت بردن بپیوندید.

گیم پلی جالب

بازی زمانی بسیار ساده به نظر می رسد که در طول بازی فقط با ستونی با ارتفاع غیرقابل پیش بینی همراه با توپی آشنا می شوید که می تواند از زور برای شلیک به سمت بالا و چسبیدن به محل برخوردش استفاده کند. اما گیم پلی بازی اصلا خسته کننده نیست، بلکه به دلیل طراحی منحصر به فرد که نیاز به دقت و همچنین عامل شانس از سوی بازیکن دارد، بسیار اعتیاد آور است. این بازی همچنین چالش‌های مختلفی را ارائه می‌کند، اما در هر سطح خیلی متفاوت نیست تا به بازیکنان کمک کند آزادانه مهارت‌های دقیق خود را تجربه و تمرین کنند.

هدف اصلی هر سطح از بازی توپ پوکی این است که شما تا جایی که می توانید توپ خود را پرتاب کنید، که به نظر ساده می رسد تا زمانی که با دیوارهای لغزنده مواجه شوید که شما را زمین می اندازند. قرار دادن توپ در بالا و در نهایت عبور از خط پایان برای تکمیل موفقیت آمیز این سطح کاری است که باید انجام دهید. پس از آن، می توانید به مرحله بعدی بروید و با کارهای دشوارتری روبرو شوید، اما برای انجام این کار، ابتدا باید سعی کنید توپ خود را به هوا بفرستید و از خط پایان عبور کنید، که تنها هدف موجود در بازی است.

سطوح مختلف

بازی Pokey Ball سطوح مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که در هر سطح سختی آن افزایش می‌یابد. بازی اصلی وقتی ساده است که فقط با چند قدم ملایم، بتوانید مقصد خود را کامل کنید. اما امیدوار نباشید و فکر نکنید که چالش ها بی اهمیت هستند زیرا بازی بعداً دشوارتر می شود. پرش به خط پایان در سطوح بعدی برای بازیکنان آسان نیست، بنابراین سعی کنید مهارت های خود را تمرین کنید تا هیچ چالشی نتواند کار را برای شما سخت کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Pokey Ball

دانلود بازی Pokey Ball – بازی پوکی بال اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: VOODOO
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.