خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Burger Cats v0.5.1 بازی گربه های همبرگرفروش اندروید

Burger Cats بازی گربه های همبرگرفروش اندروید

 

Burger Cats یک بازی مدیریت رستوران فست فود از گربه های کوچک است که در آن بازیکنان نقش یک سرآشپز معروف را برای خدمت به مشتریان بالقوه خود بازی می کنند.

بازی کردن در یک رستوران فست فود در بازی Burger Cats برای بازیکنان خیلی سخت نیست. در بازی گربه های برگرفروش بازیکنان صاحب یک رستوران معروف غذایی با غذاهای متنوع و جذاب خواهند شد. این یک بازی شبیه سازی سرآشپز با گرافیک سه بعدی برای بازیکنان است تا یاد بگیرند چگونه یک فروشگاه را نگه دارند و از استراتژی های تجاری برای رشد فروشگاه خود استفاده کنند.

 

به مدیریت یک رستوران فست فود برای گربه ها بپیوندید

Burger Cats یک فضای سرگرمی آشپزی منحصر به فرد را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. برخلاف بازی های قبلی، این بازی دارای طراحی شخصیت گربه ای بامزه است. بازیکنان نقش آن گربه را برای مدیریت یک فروشگاه برگر بر عهده خواهند گرفت. در این بازی بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا به یک مدیر و آشپز تبدیل شوند که فست فودهای خوشمزه و جذابی را برای ارائه خدمات عالی به مشتریان تهیه می کند. علاوه بر این، بازیکنان نیز با یک آشپزخانه مدرن با تجهیزات کامل برای تحقق اشتیاق خود ارائه خواهند شد.

غذاهای لذیذ را برای خدمات رسانی به مشتریان آماده کنید

اگرچه غذای اصلی فروشگاه شما فقط برگر است، اما مغازه شما در شهر شیک است. از آنجایی که بسیاری از مردم رستوران شما را می شناسند، بازیکنان باید غذاهای منحصر به فرد بیشتری بپزند. بازیکنان تمام سفارشات را تکمیل می کنند و بازیکنان برای ارتقای آشپزخانه و رستوران خود و گسترش دنیای بازی سکه های زیادی به دست می آورند. عضویت در بازی چیزهای هیجان انگیز زیادی در انتظار شما خواهد بود.

فروشگاه خود را با استراتژی های کسب و کار هوشمند ارتقا دهید

بازی Burger Cats به بازیکنان اجازه می دهد تا رستوران خود را با ایجاد غذاهای خوشمزه مطابق با نیازهای هر مشتری و تحت تاثیر قرار دادن آنها با کلمات خود گسترش دهند. علاوه بر این، شما همچنین باید تیمی از دستیاران آشپزخانه را استخدام کنید تا به شما کمک کنند تا رویای خود را برای تبدیل شدن به بهترین همبرگرساز در کشور محقق کنید. پس از اجرای موفقیت آمیز، بازیکنان فرصت های زیادی برای پیشرفت فروشگاه خود خواهند داشت.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Burger Cats - بازی برگر کتس

دانلود بازی Burger Cats – بازی برگر کتس اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: HyperBeard
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.