خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود AVABEL LITE v1.8.0 بازی آوابل لایت اندروید

AVABEL LITE بازی آوابل لایت اندروید

 

AVABEL LITE یک بازی آنلاین نقش آفرینی جذاب است. جایی که بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های قهرمان را انتخاب کنند، سلاح‌ها را تجهیز کنند و در نبردهای سخت مختلف شرکت کنند.

به بازی AVABEL LITE بپیوندید تا یک بازی نقش آفرینی و مبارزه ای جذاب را تجربه کنید. بازیکنان اجازه دارند شخصیت را با مهارت و تجربه در مبارزه شخصی سازی کنند، حتی حرکات ویژه ای که می توان در بازی از آنها استفاده کرد. قبل از شروع، علاوه بر مهارت ها، می توانید از قوی ترین سیستم تسلیحاتی نیز استفاده کنید تا بتوانید نبرد را با نتایج خوبی به پایان برسانید. شما قادر خواهید بود در نبردهای هیجان انگیز بی شماری شرکت کنید و به طور مرتب سلاح ها را ارتقا دهید.

قبل از شروع، قهرمان را سفارشی کنید

برای اینکه بتوانید جنگ‌ها را در بازی AVABEL LITE شروع کنید، بازیکنان باید کلاس شخصیت خود را آماده و آموزش دهند. با انتخاب قوی ترین خط قهرمان، به نظر شما، می توانید کلاس های مهارت ضروری را با حرکات منحصر به فرد شخصیت مجهز کنید. عناصری که می توانید شخصیت خود را به آنها مجهز کنید، جذاب و منحصر به فرد هستند. حتی سیستم سلاح و مهارت های این بازی نیز همیشه پیشرفته و قدرتمند شناخته می شوند.

به فروش و مبادله اسلحه بپیوندید

راه های زیادی برای داشتن سلاح های قدرتمند و انحصاری برای شما وجود دارد. علاوه بر جمع آوری در نبردها یا دریافت در هنگام برنده شدن در چالش ها، می توانید آنها را در بازارها نیز داشته باشید. به غرفه های خیابانی که در بازی ظاهر می شوند بپیوندید تا بتوانید اسلحه های خاصی را که فاقد آن هستید به دست آورید. در اینجا، مهم نیست که چقدر قدرتمند یا منحصر به فرد، هر سلاحی موجود است، اما قیمت هر کدام متفاوت است.

شخصیت ها را با مشاغل مختلف سفارشی کنید

ترکیب جالب عناصر موجود در AVABEL LITE واقعی به بازیکنان سردرد می‌دهد، زیرا نمی‌دانند چگونه سرگرمی بسیاری از چالش‌های منحصر به فرد را انتخاب کنند. در این بازی شما مجاز به شخصی سازی شخصیت با مشاغل مختلف هستید. مشاغل زیادی در این بازی ظاهر می شوند و مربوط به هر شغل مهارت ها و نقاط قوت متفاوتی خواهد بود. بازیکنان می توانند بین تبدیل شدن به یک شعبده باز یا یک فیزیکدان درخشان یکی را انتخاب کنند.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی AVABEL LITE با پول بی نهایت

دانلود بازی AVABEL LITE – بازی اوابل لایت اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Asobimo, Inc.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.