خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Zookemon v2.0.3 بازی زوکمون اندروید

Zookemon بازی زوکمون اندروید

 

Zookemon یک بازی ماجراجویی است که به طور انحصاری مبارزه را ترکیب می کند. حیوانات در رده های مختلف را رام کنید، قدرت های آنها را توسعه دهید و آنها را برای مبارزه کنترل کنید. موجودات افسانه ای را در بسیاری از سرزمین های جدید جستجو کنید.

آیا به دنبال یک سرگرمی جدید هستید؟ آیا می‌خواهید دست خود را در ماجراجویی‌های جنگی کاملاً جدید امتحان کنید؟ بازی Zookemon ترکیبی عالی از شرایط مورد نظر شما است. با آمدن به بازی زوکمون این امتیاز را دریافت خواهید کرد که رهبر موجودات منحصر به فرد باشید. با این حال، این به شما بستگی دارد که به ماجراجویی بروید و بسیاری از سرزمین های جدید را کشف کنید. حیوانات زیادی را پیدا کنید، رام کنید و از آنها برای مبارزه استفاده کنید.

 

ماجراجویی به سرزمین های جدید

آیا تا به حال به تنهایی برای ماجراجویی به سرزمین های جدید در جهان بوده اید؟ آیا جزایر خالی از سکنه یا جنگل ها پر از جانوران وحشی هستند؟ وقتی صحبت از بسیاری از وظایف به میان می‌آید، احتمالاً از دسترس شما خارج است، اما در مورد بازی Zookemon این کاری است که باید انجام دهید. همیشه مناطق جدید را کشف کنید تا موجوداتی را که در آنجا زندگی می کنند پیدا کنید و از آنها برای مبارزه استفاده کنید. در این نسخه جدید با موجودات مرموز بی شماری به جزیره دایناسورها خواهید آمد.

 

تسخیر و رام کردن موجودات منحصر به فرد

هر منطقه به شما حیوانات مختلفی با قدرت های مختلف می دهد. آنها نسبت به افرادی که برای اولین بار ملاقات می کنید بسیار پرخاشگر خواهند بود. برنده شدن آنها آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نیست. از مهارت های یک رهبر برتر برای جذب آنها به تیم خود استفاده کنید. هر چه موجودات منحصر به فرد بیشتری را اهلی کنید، قوی تر خواهید شد. باید قدرت حیوانات را درک کرد تا مهارت ها را بر اساس آن اعمال کند.

 

قدرتمندترین تیم مبارزه با حیوانات را تشکیل دهید

فرصت‌های زیادی برای بازیکنان وجود دارد که در جنگ‌های زیادی با داشتن حیوانات قدرتمند شرکت کنند. به خصوص حیواناتی که شما صاحب آنها هستید نیز دارای قدرت های منحصر به فردی هستند که بی بدیل هستند. با این حال، برای اینکه بتوانید با یک سری از موجودات تیم دشمن مبارزه کنید، بهتر است قوی ترین ارتش را تشکیل دهید. بازی Zookemon حالت های مختلف بازی را به ارمغان می آورد و شما می توانید حیوانات خود را کنترل کنید تا به تنهایی یا با هم تیمی های خود بجنگند.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Zookemon هک شده

دانلود بازی Zookemon – بازی زوکمون اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: HOMA GAMES
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.