خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود The Grand Mafia v1.0.675 بازی گرند مافیا اندروید

The Grand Mafia بازی گرند مافیا اندروید

 

The Grand Mafia به دلیل ترکیب کامل بازی‌های چندنفره آنلاین با عناصر استراتژیک شناخته می‌شود که می‌تواند یک بازی منتظر شما باشد. تبدیل شدن به یک رئیس بدنام مافیا و انجام ماموریت های بزرگ برای اداره کل جهان، احساس خوبی خواهد بود که فرصت تجربه آن را خواهید داشت. بیایید شخصیت اصلی را دنبال کنیم و به دنیایی پر از مرگ و خطر در پیش رو برویم.

 

داستان بازی

بازی The Grand Mafia فقط این نیست که شخصیت اصلی بازی تبدیل به یک رئیس بدنام مافیا می شود و به راحتی همه چیز را در کف دست خود می گیرد. همه چیز به زمانی برمی گردد که او به تازگی به جرمی محکوم شده و موفق به فرار شده است. او فرار نکرد، بلکه به دنبال انتقام از کسانی بود که عمداً می خواستند به او آسیب برسانند و تمام مناطقی را که قبلاً در اختیار داشت، پس بگیرند.

وقتی به مافیا بزرگ می آیید، نقش آن مرد قوی را بازی می کنید و به او در راه تحقق اهدافش کمک می کنید. چیزهایی که به زودی با آنها روبرو خواهید شد به هیچ وجه آسان نخواهد بود، اما با طرح های هوشمند، مطمئناً می توانید همه آنها را به سرعت حل کنید. اینکه آیا شخصیت اصلی ما می تواند در آن سال زنده بماند و انتقام بگیرد، پاسخ توسط شما تعیین خواهد شد.

رئیسی شوید که همه باید از او بترسند

در بازی The Grand Mafia شما شروع به کار روی هر مرحله از برنامه خواهید کرد تا به فردی تبدیل شوید که همه از صحبت کردن در مورد آن می ترسند. بازی از شما می‌خواهد که چابک باشید تا بتوانید استراتژی‌های عالی برای موقعیت‌هایی که باید با آن‌ها کنار بیایید، ارائه دهید. نه تنها این، بلکه با استراتژی های خوب، می توانید به راحتی تمام دنیا را به تنهایی کنترل کنید.

یک مرد ثروتمند باشید!

از نظر قدرت کافی نیست، اما باید ثروت هنگفتی برای خود داشته باشید تا بتوانید همه را به حرف های شما گوش دهند. با انجام خوب وظایف در بازی The Grand Mafia می توان پاداش ها را به دست آورد. کارهای مختلف زیادی وجود دارد که به دسته های مختلف تقسیم می شوند و می توانید از بین آنها انتخاب کنید و کار بعدی این است که همه آنها را در کوتاه ترین زمان انجام دهید تا بتوانید درآمد زیادی برای خود به دست آورید.

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
بازی The Grand Mafia مود

دانلود بازی The Grand Mafia – بازی گرند مافیا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: YOTTA GAMES
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.