خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Noodleman Party v2.1 بازی نودلمن پارتی اندروید

Noodleman Party: Fight Games بازی نودلمن پارتی اندروید

 

Noodleman Party شما را به یک نبرد بزرگ برای بقا می برد و اینجاست که به خود اجازه می دهید خود را نشان دهید. این بازی اکشن از شما انتظار دارد که آخرین نفری باشید که زنده می‌ماند و پس از حملات فراوان بازمی‌گردد.

 

بازی Noodleman Party پرشورترین و پرطرفدارترین بلاک باستر اکشن امروزی است. بازیکنان می توانند به تنهایی نبردهای عظیمی را برای بقا فتح کنند و درس های بزرگ زیادی از آن بیاموزند. همچنین بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا چابکی و انعطاف خود را در این بازی نشان دهند. رویارویی با صدها حریف با رشد عناصر کمی برای شما سخت خواهد بود، اما باید غلبه کنید و پیروزی واقعی را بدست آورید.

مبارزه با صدها نفر از مخالفان

بازیکنان باید نقشه اصلی را ترسیم کنند که با صدها حریف برجسته مبارزه کنند. بازیکنان به یک اتاق خالی برده می‌شوند و اینجاست که این بار باید بجنگید. بازیکنان همچنین باید توانایی بقای خود را با استفاده از اسلحه و سلاح های منحصر به فرد برای ایجاد تأثیرگذاری نشان دهند. همچنین بازیکنان برای شکست دادن دشمن بزرگ در این جنگ باید سیستم تفنگ خود را ارتقا دهند.

 

از سلاح های انعطاف پذیر استفاده کنید

صدها بازیکن در این اتاق حضور خواهند داشت و شما نیز باید با استفاده از سلاح برای مبارزه توانایی خود را نشان دهید. شما باید آخرین نفری باشید که برای برنده شدن در این چالش در بازی Noodleman Party ایستاده اید. بازیکنان همچنین برای برنده شدن باید بر بسیاری از موانع مهم بازی غلبه کنند. به طور خاص، بازیکنان همچنین باید از آن نبردها درس های ارزشمندی بیاموزند. اگر از توپ‌ها و بمب‌های مخرب نیز برای کشتن بسیاری از دشمنان بزرگ استفاده کنید، کمک خواهد کرد.

 

سیستم ارتقاء سلاح

همانطور که می دانید بازی Noodleman Party همیشه به شدت بر روی سلاح تمرکز کرده است. اسلحه های لازم همیشه توسط بازی در اختیار شما قرار می گیرد تا در نبرد ایجاد حس کنید. برای خدمت به این جنگ باید قوی ترین ارتقا را انجام دهید. بازیکنان همچنین باید سلاح های زیادی را از جنگ جمع آوری کنند تا به زرادخانه تجهیزات خود برای جنگ بعدی اضافه کنند. شما همچنین باید هاله واقعی خود را در این بازی اسرارآمیز بقا نشان دهید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
Noodleman Partyبازی نودل من پارتی بینهایت

دانلود بازی Noodleman Party – بازی پارتی نودل من اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Riovox
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.