خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Evolution Idle Tycoon Clicker v3.0.8 بازی مدیریت تکامل اندروید

Evolution Idle Tycoon Clicker بازی مدیریت تکامل اندروید

 

Evolution Idle Tycoon Clicker یک بازی بیکار سرگرم کننده است که دنیای سرمایه دارها را در هنگام تسلط بر این جهان با گسترش و ساختن مناطق بسیار به شما می دهد.

اگر مشتاق کاوش در توسعه جهان هستید، بازی Evolution Idle Tycoon Clicker بهترین انتخاب برای شماست. در این بهشت، فرصت‌های بی‌نظیری برای غلبه بر زمان‌های سخت دریافت خواهید کرد. اکنون می توانید با قدرتی باورنکردنی به یکی از مخوف ترین سرمایه گذاران روی کره زمین تبدیل شوید. وقتی بازیکنان به اینجا می آیند، نه تنها مشاهده می کنند، بلکه می توانند در سفر برای ایجاد و توسعه بسیاری از مناطق مختلف غوطه ور شوند.

ماموریت نجیب در مناطق

اول از همه، شما یک بار در زندگی فرصتی برای پا گذاشتن در قلمرو مقدس دارید. این بهشت ​​دروازه راه آفرینش را برای شما باز می کند و می تواند این قلمرو را به ارتفاعات جدیدی برساند. بدون توقف در محدوده قلمرو، ما همچنین به شما اجازه می دهیم، موجودات زنده منحصر به فرد. بازیکنان می توانند آنها را ایجاد کنند و دائماً به روشی خاص از آنها مراقبت کنند. به همین دلیل است که ما به عنوان نردبانی برای شما نامگذاری شده ایم تا در نقش خدا قدم بردارید.

بسیاری از دوران ها حول سطوح بسیاری می چرخند

وقتی به این دنیا رسیدید، این فرصت را خواهید داشت که به دوره های مختلف قدم بگذارید. بازی Evolution Idle Tycoon Clicker می تواند از عصر حجر تا دوره روم یا حتی ورود یک نسل کامل آینده باشد. در حال حاضر، این بازی پایه و اساس شما برای تبدیل شدن به یکی از معروف ترین سرمایه گذاران در جهان است. اول، شما می توانید یک سطح اقیانوس منحصر به فرد ایجاد کنید. سپس، برای اینکه این مکان بیشتر و بیشتر رشد کند، می توانید گیاهان و درختان مختلف را اضافه کنید.

زندگی را برای منطقه جدید ترتیب دهید

به علاوه، اگر آن قلمرو خرگوش ظاهری گیاهی داشته باشد، چگونه می‌تواند بدون حضور حیوانات باشد. این می تواند ماهی، فیل تا گوزن باشد، همه در دسترس شما هستند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و مطابق میل خود ترتیب دهید. به طور همزمان، کارهای ساختمانی بسیار هوشمندانه برای خدمت به زندگی نامحدود مردم افتتاح می شود. امیدواریم از بازی Evolution Idle Tycoon Clicker لدت ببرید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Evolution Idle Tycoon Clicker مود

دانلود بازی Evolution Idle Tycoon Clicker – بازی مدیریت تکامل بیکار اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: LittleBit!
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.