خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Lion Games Animal Simulator 3D v1.7 بازی شبیه ساز شیر اندروید

Lion Games Animal Simulator 3D بازی شبیه ساز شیر اندروید

 

Lion Games Animal Simulator 3D به بازیکنان کمک می کند تا به یک شیر واقعی تبدیل شوند و قدرت خود را برای تسلط بر جنگل نشان دهند. از مهارت ها برای شکار و پیدا کردن غذا برای خود استفاده کنید.

Lion Games Animal Simulator 3D یک بازی شبیه سازی است که حیات وحش شیرهای وحشی را شبیه سازی می کند. شما به پادشاه جنگل تبدیل خواهید شد و از قدرت خود برای تسلط بر کل جنگل با شکار حیوانات دیگر استفاده خواهید کرد. به دنبال غذا و آب در محیط زیست.

 

تبدیل به پادشاه جنگل شوید

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که حیات وحش شیرها چگونه است یا چرا آنها را سلطان جنگل می نامند؟ معمولاً تنها در مستندها به وضوح دیده می‌شوید، اما اکنون بازی Lion Games Animal Simulator 3D تجربه بسیار واقعی‌تری را به ارمغان می‌آورد. شما به یک شیر تبدیل خواهید شد و وظیفه روزانه انجام شکار برای به دست آوردن غذا و آب است.

گیم پلی بازی نیز ساده است زیرا شما فقط باید بر چند دکمه کنترل تسلط داشته باشید تا بتوانید به راحتی بازی را به طور کامل تسخیر کنید. در سمت چپ صفحه دکمه کنترلی برای حرکت شیر خود به اطراف و در سمت راست مهارت هایی برای گرفتن هدف مقابل قرار دارد. در ابتدا، عادت کردن بازیکنان برای این کار چندان دشوار نخواهد بود، اما بعداً سختی آن افزایش می‌یابد، بنابراین باید به مهارت‌ها مسلط باشید.

 

طراحی واقع گرایانه

بازی Lion Games Animal Simulator 3D فضای بسیار واقع گرایانه ای را در اختیار بازیکنان قرار می دهد، از تصویر شیر گرفته تا محیط وحشی. درختان اطراف با رنگ های روشن طراحی شده اند تا به بازیکنان کمک کنند هنگام بازی احساس راحتی و آرامش کنند. اگرچه گیم پلی بازی چندان پیچیده نیست، اما گرافیک آن بسیار دقیق و دقیق سرمایه گذاری شده است، بنابراین بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
بازی Lion Games Animal Simulator 3D با پول بی نهایت

دانلود بازی Lion Games Animal Simulator 3D – بازی شبیه ساز حیوانات بازی های شیر اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: GamePark
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.