خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود RLB – REAL LIFE BRAZIL v1.7.1 بازی زندگی واقعی برزیل اندروید

RLB – REAL LIFE BRAZIL بازی زندگی واقعی برزیل اندروید

 

RLB – REAL LIFE BRAZIL داستان های مخالف زندگی را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید یک پلیس شوید تا مجرمان را دستگیر کنید یا یک باند تشکیل دهید و با گروه های دیگر مقابله کنید. نحوه انتخاب شما به شما بستگی دارد.

شما حق انتخاب محل تولد خود را ندارید، اما می توانید با تمام تلاش خود زندگی خود را در آینده تغییر دهید. بازی RLB نه تنها به شما نبردهای خونین بین دو مکتب مختلف خیر و شر را می دهد. همچنین داستان های زندگی را برای شما به ارمغان می آورد. به همین دلیل است که بازیکنان می توانند سبک زندگی خود را در این بازی تعیین کنند. در برابر گانگسترها پلیس شوید یا باند تشکیل دهید و بجنگید.

 

سفارشی سازی وسایل نقلیه برای ماموریت

مهم نیست که تصمیم دارید چه نوع فردی شوید، وظیفه اصلی شما در بازی زندگی واقعی در برزیل کسب درآمد و بیرون راندن گانگسترها از منطقه خود است. به همین دلیل است که باید زندگی خود را به بهترین شکل انجام دهید و تمام ماموریت های این بازی را انجام دهید. برای انجام عالی کار، بازیکن می تواند وسایل نقلیه ای را برای پشتیبانی از جنگ خریداری کند. این می تواند موتور سیکلت، اتومبیل با رنگ کامل، مواد مختلف و موتور باشد. بازی RLB – REAL LIFE BRAZIL هرچیزی که برای لذت بردن لازم است در اختیارتان قرار می دهد.

 

تکمیل موفقیت آمیز چالش های محول شده

هنگام انتخاب اینکه چه کسی در بازی RLB باشید، باید سخت بجنگید تا از آن به اصطلاح ایده آل محافظت کنید. طبیعتا وظیفه اصلی بازیکن شکست دادن گانگسترها است. چه افسر پلیس باشید و چه جنایتکار مانند آنها، نحوه عمل شما درست است. شما باندهای جنایتکار را شکست خواهید داد یا آنها را در زندان دستگیر خواهید کرد تا صحنه صلح آمیز را به مردم بازگردانید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 18 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی RLB مود

دانلود بازی RLB – REAL LIFE BRAZIL مود – بازی رئال لایف برزیل اندرید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Game Wacky
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.