خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Superhero v2.9.8 بازی سوپرهیرو اندروید

Superhero بازی سوپرهیرو اندروید

 

Superhero یک بازی اکشن پرطرفدار و محبوب در سبک اکشن از استودیوی Naxeex Ltd با بیش از 50میلیون نصب در گوگل پلی است که اگر طرفدار این سبک از بازی ها باشید بدون شک از آن حسابی لذت خواهید برد.

آیا شما قهرمانی هستید که به دنبال عدالت هستید یا شروری که از عدالت سرپیچی می کند. خود را در دنیای ابرقهرمان غرق کنید تا سفر نبرد خود را در شهری باشکوه آغاز کنید.

Superhero یک بازی رایگان برای افراد بالای 18 سال است. از آنجایی که عناصر اکشن و صحنه های خشونت آمیز دراماتیک در طول بازی ظاهر می شوند، از بهترین و قوی ترین سلاح رزمی برای شکست دادن رئیس مافیا استفاده کنید و فراموش نکنید که برای دریافت غارت فوق العاده جذاب و ارزشمند از هر گوشه شهر بگذرید.

به تنهایی با شر مبارزه کن

هر جنگی در بازی Naxeex Superhero تلاشی برای صلح و عدالت خواهد داشت، برای شما هم همینطور خواهد بود. با این حال، این سفر خود شما خواهد بود – یک ابرقهرمان قوی و شکست ناپذیر. در هر سطح، وظیفه شما این است که اراذل و اوباش و رؤسای مافیایی را که شهر را اشغال کرده اند، ردیابی کنید و به آنها درس بدهید. شما باید یاد بگیرید که از هزاران حرکات جنگی مختلف به خوبی استفاده کنید: ضربه، مشت، ضربه بالا، کراچ، جاخالی دادن، شناور کردن، فرود فوق العاده یا حتی سوپر ضربه. اینها حرکاتی هستند که به مهارت، چابکی و دقت بدن یک سرباز فوق العاده نیاز دارند. علاوه بر این، یک سری اسلحه جنگی در اسلحه نیز در انتظار شما برای تسخیر هستند.

نقشه کوچک هوشمند

ویژگی نقشه در بازی Superhero بهبود یافته و ارتقا یافته است. رزمندگان به راحتی می توانند در شهر مشاهده کنند و راه خود را پیدا کنند. نقشه دقیقاً در گوشه سمت چپ صفحه کوچک شده است، بنابراین همه خیابان‌های شهر را از دست ندهید. کولی ها و تبهکاران اجازه نخواهند داشت از دید شما فرار کنند. علاوه بر این، همچنان می توانید از SUV هایی که در پیاده رو ظاهر می شوند به عنوان ابزاری برای حرکت و حمله بهره ببرید. یا اگر هنوز ماشین را دوست ندارید، باز هم می توانید سکه ای معادل ارزش ماشین دریافت کنید و به سفر خود در هوا ادامه دهید.

مهارت های جدید و قدرتمند

دیگر در بازی های مبارزه ای و اکشن با سبک های مبارزه ای قدرتمند چندان عجیب نخواهد بود. پیوسته حمله کنید و فراموش نکنید که به طرز ماهرانه ای از ضربات اراذل دوری کنید. این راه مبارزه است، اما در صورت لزوم، همچنان باید از فشرده کردن مهمات برای حفظ قدرت و صرفه جویی در انرژی برای نبرد بعدی اجتناب کنید. منجمد کردن شر در یک چشم به هم زدن راهی عالی برای غیرفعال کردن حریف با یک کوه یخ یخ زده است. آیا تبهکاران این شانس را خواهند داشت که بچرخند و به شما حمله کنند؟ غیرممکن است زیرا این پیشرفته ترین و شکست ناپذیرترین حرکت است. زرادخانه اسلحه پیشرفته همیشه در خزانه نگهداری می شود. از پولی که در هر مسابقه به دست می آورید برای مبادله با این موارد ارزشمند و مفید استفاده کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 18 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Superhero با پول بی نهایت

دانلود بازی Superhero با پول بی نهایت – بازی سوپر هیرو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Naxeex Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.