خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Monster Box v0.4.8 بازی جعبه هیولا اندروید

Monster Box بازی جعبه هیولا اندروید

 

Monster Box شما را به دنیای وحشی می برد که در آن حیوانات باید برای زنده ماندن با یکدیگر بجنگند. با این حال، شما کسی خواهید بود که آنها را در جعبه ها جمع آوری کرده و به آنها اجازه مبارزه می دهید.

بازی Monster Box یک عنوان اکشن است که به لطف گرافیک زیبا و عملکرد بی دردسر به کاهش استرس کمک می کند. یک بازی بسیار مناسب برای همه از کودکان خردسال تا سالمندان. فقط با عقب کشیدن و رها کردن برای اجازه دادن به هیولاها، می توانید لحظات آرامش بخشی فوق العاده ای داشته باشید.

 

در داخل و خارج، هر که قوی تر باشد، زندگی خواهد کرد

قانون بسیار طبیعی در این بازی اعمال می شود. این است که هر چه قوی تر زندگی کند، ضعیف توسط قوی شکست خواهد خورد. بازیکن باید هیولاها را در کوزه ها جمع کند و سپس وقتی با یک هیولای قوی روبرو شد، آنها را رها کنید تا بجنگند.

اگر هیولای شما هیولای دیگر را شکست دهد، می توانید آن را در شیشه بعدی اسیر کنید. به سلامت هیولایی که دارید توجه کنید. اگر سلامتی آنها کم باشد، شکست دادن آنها آسان است. در چنین مواقعی آنها را دوباره در کوزه دستگیر کنید و هیولای دیگری را برای مبارزه بفرستید.

شیشه های جادویی، بیایید آنها را ارتقا دهیم

در بازی مانستر باکس در مجموع به بازیکنان شش شیشه داده می شود. در آن، شما در ابتدا دو نوع خواهید داشت: 1 برای ذخیره هیولایی که مالک آن هستید، 1 برای ذخیره هیولا در هنگام برنده شدن و گرفتن آن. با افزایش سطح شما و بزرگ شدن هیولا، شیشه ها به تدریج باز می شوند.

شیشه های جعبه هیولا جادویی هستند! وقتی هیولاها در شیشه جمع می شوند، به نظر می رسد انرژی بیشتری به دست می آورند و قوی تر می شوند.

آنها هیولا هستند، اما آنها بسیار ناز هستند

این مهم ترین نکته مثبت بازی Monster Box است و به کودکان اجازه می دهد آن را بازی کنند. گرافیک بازی قابل ستایش است و به هیچ وجه حس خشونت را ایجاد نمی کند. هیولاها مانند مدل های اسباب بازی زیبا کشیده می شوند. هیچ صحنه ترسناکی از گور در هنگام شکست وجود ندارد!

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی Monster Box مانستر باکس

دانلود بازی Monster Box مود – بازی مانستر باکس اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Yso Corp
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
arian 22 آذر 1401 پاسخ

بازی خوبی هست ولی لطفا بگید چجوری بازی های مود رو بروزرسانی کنیم
درکل بازی خوبی