خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Princess Fantasia v1.4.8 بازی پرنسس فانتزی اندروید

Princess Fantasia بازی پرنسس فانتزی اندروید

 

Princess Fantasia یک بازی RPG تاکتیکی فانتزی است که شخصیت های سه بعدی زیبا را سفارشی می کند و پرورش می دهد!

بازی Princess Fantasia یک سفارشی سازی زیبا و پرورش شخصیت های دختر زیبا ر برای شما به ارمغان می آورد! یک RPG تاکتیکی در مقیاس کامل که هگز ها را حرکت می دهد و با دشمنان می جنگد!

Princess Fantasia یک بازی تاکتیکی در مقیاس تمام عیار است که با حرکت دادن شخصیت های ناز تغییر شکل یافته در میدانی که توسط هگز ها از هم جدا شده است مبارزه می کند. نکته این است که حرکت دارای مشخصات شش ضلعی مانند “راهبرد بزرگ” یا “نکتاریس” است و باید محدوده تماس با دشمن را در نظر گرفت.

بیایید با استفاده از مهارت های هر حرفه به طور استراتژیک بجنگیم

با آموزش و لباس پوشیدن و مبارزه در میدان جنگ، دختران زیبای مدل سه بعدی ناز تغییر شکل یافته را سفارشی کنید! نبرد تاکتیکی برای تنظیم فاصله با دشمن و مبارزه! پرنسس فانتازیا از ویژگی های حرفه خود بهره ببرید. پایه یک SLG مبتنی بر نوبت است، و این تصور نزدیک به فرمت “Sparobo” است. حرکت کنید و از مهارت هایی مانند حملات معمولی، جادو و حرکات ویژه برای شکست دادن دشمنان در میدان استفاده کنید.

حرفه هر شخصیت ویژگی های خاص خود را دارد و به جز تانک ها و جنگجوها، قدرت دفاعی اساساً پایین است، بنابراین مهم است که با دشمن در تماس باشید. شما می توانید شخصیت را برای مرتب کردن انتخاب کنید، بنابراین بیایید در حالی که به شکل گیری فکر می کنیم، عمل کنیم.

با تقویت شخصیت و تجهیزات خود، سازمان مورد نظر خود را ایجاد کنید

مجهز به سلاح و زره جمع آوری شده در پرنسس فانتازیا هاکوسورا. با پیشرفت داستان، شخصیت‌ها با هم دوست می‌شوند و با موارد صورت‌حساب منتشر می‌شوند. به هر حال، می‌توانید آیتم‌های شارژی را به عنوان جایزه دریافت کنید، بنابراین اگر با دقت بازی کنید، خوب است که بتوانید آنها را بدون پرداخت پول آزاد کنید. هر شخصیت را می توان با آموزش موارد ارزشمند تجربه، ارتقاء سطح مهارت با مواد، نصب تجهیزات و غیره تقویت کرد.

 

دانلود بازی Princess Fantasia مود شده

دانلود بازی Princess Fantasia مود شده – بازی پذنسس فانتزیا اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: alaljeong
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.