خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Bodybuilder GYM Fighting v1.9.9 بازی مبارزات بدنسازی اندروید

Bodybuilder GYM Fighting بازی مبارزات بدنسازی اندروید

 

در بازی Bodybuilder GYM Fighting با باند بوکسورهای GYM در ​​محله خود مبارزه کنید. دشمن را بدون استفاده از سلاح، فقط با آن بدن عضلانی پر از چابکی شکست دهید.

به بازی Bodybuilder GYM Fighting بپیوندید. این بازی نوید یک تجربه مبارزه منحصر به فرد را به شما می دهد. مبارزه کنید و از رئیسان بوکسور مضحک در ورزشگاه جلوگیری کنید. با بدن قوی و قدرتی که اکنون دارید آنها را شکست دهید. بدون استفاده از سلاح یا وسایل کمکی، آن بوکسورهای وحشی را با این بدن چابک شکست خواهید داد. با مبارزات زیبا ثابت کنید که واقعاً به اندازه یک کونگ فوکار خیابانی قوی هستید.

بسیاری از BATTLES GYM کاراته تاسیس شده است

شما از سیاست زندگی در باشگاهی که در آن زندگی می کنید پیروی نمی کنید. شما در حال برنامه ریزی برای فرار هستید و رئیس معامله شما را نمی پذیرد. آنها می خواهند آن را به عنوان یک بازی در نظر بگیرند و مبارزه سختی را انجام دهند. فقط با برنده شدن می توانید از جهنم در بازی Bodybuilder GYM Fighting فرار کنید. البته، به لطف اعتماد به نفس و کار سخت، شما به سرعت آنها را شکست دادید.

با هزاران نفر از قدرتمندترین مبارزان مبارزه کنید

در بازی Bodybuilder GYM Fighting بازیکنان باید با خطرات زیادی روبرو شوند. زمانی که در بسیاری از مسابقات مختلف کشتی شرکت می کنید در حالی که هنوز به توانایی های شما نرسیده اید. اما با تمرین سخت، به آنچه می خواستید رسیدید. شرکت در تمام مسابقات هنرهای رزمی ایجاد شده همچنان قابل قبول است، چه بزرگ و چه کوچک. با هزاران نفر از قدرتمندترین و مشهورترین رزمی کاران در سطح جهان مبارزه کنید. همه آنها را شکست دهید و قهرمان جهان شوید.

 

در هر مسابقه، جنگجوی منحصر به فرد خود را سفارشی کنید

شهرت شما در سراسر جهان گسترش یافته است، اما به همین جا ختم نمی شود. تنها زمانی که از مبارزات هیجان انگیز در بازی Bodybuilder GYM Fighting دست بکشید، بازی واقعاً متوقف می شود. اما مطمئناً نمی‌توانید این بازی را نادیده بگیرید که چیزهای جذاب بسیاری را به ارمغان می‌آورد، به خصوص که به شما اجازه می‌دهد تا جنگجوی خود را سفارشی کنید. نینجاهای زیادی در بازی وجود دارد. یکی یکی به سبک خود مبارزه کنید.

هزاران پاداش بزرگ برای جنگ ها آویزان شده است

این بازی هرگز شما را خسته نمی کند. برای افزایش سطح تحریک و تلاش بیشتر بازیکن برای مسابقه. ما برای جنگ ها جوایز مختلفی آویزان کرده ایم. فقط با برنده شدن، این فرصت را دارید که هدایای ارزشمند متفاوتی را برای خود بیاورید. همه جوایز محدود و حتی پول هستند. این می تواند باعث شود که بازیکن برای پایین آوردن حریف سخت کار کند.

Bodybuilder GYM Fighting

دانلود بازی Bodybuilder GYM Fighting مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Fighting Arena
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.