خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Cooking Chef Story: Food Park v0.5.4 بازی داستان سرآشپز اندروید

Cooking Chef Story بازی داستان سرآشپز اندروید

 

Cooking Chef Story: Food Park شما را به یک سرآشپز حرفه ای و متخصص در سرو غذاهای بی نظیر تبدیل می کند. پارک غذای غنی را تجربه کنید و سفر آشپزی خود را شروع کنید.

بازی Cooking Chef Story: Food Park شما را به یک بهشت ​​آشپزی با یک سیستم غذایی متنوع می برد که نوید می دهد فضای بازی رنگارنگی به شما بدهد و خود را در داستان های جذاب سرآشپزهای هیجان انگیز غرق کنید.

برای درخشان تر شدن، پارک خود را تزئین کنید

شاید بازی های آشپزی بیش از حد آشنا و همیشه در بازار محبوب باشند. اگر مشتاق درست کردن غذاهای خود هستید، قطعا بازی Cooking Chef Story بهترین بازی آشپزی اندروید برای شما است. برای اینکه بتواند فضای بازی بی نقصی ایجاد کند، سازنده ویژگی های منحصر به فرد زیادی را برای جذب بازیکنان ایجاد کرده است. هنگام شروع بازی، آشپزخانه و پارک خود را تزئین می کنید تا منحصر به فردتر شود و مشتریان بیشتری جذب کنید. با گیم پلی ساده اما نه خسته کننده، از تجربه این بازی لذت خواهید برد.

شروع به کشف یک سری از دستور العمل های منحصر به فرد کنید

بازی Cooking Chef Story مکانی برای نشان دادن استعدادهای شما خواهد بود، از دستور العمل های ساده گرفته تا پیچیده تا بهترین غذاها را برای مهمانان رستوران خود بیاورید. بعلاوه، می توانید از طریق غذاهایی مانند مارتابک که برای شما پر از شیرینی و طعم هستند، دستور العمل های بیشتری بیاموزید. علاوه بر این، بازی مواد بهداشتی مناسبی را ارائه خواهد کرد. وظیفه شما این است که با دقت آماده شوید و سپس به سرعت به مشتریان خدمات ارائه دهید، اما اجازه ندهید آنها خیلی منتظر بمانند و بهترین تجربه را برای مهمانان سخت‌گیر ایجاد کنند.

آشپزخانه و مواد تشکیل دهنده را ارتقا دهید

اگرچه گیم پلی بازی چندان پیچیده نیست، اما همچنان باید چابک باشید زیرا در مراحل بعدی چالش به تدریج افزایش می یابد و انجام وظیفه شما چالش برانگیزتر خواهد بود. برای اینکه بتوانید نیازهای غذایی را برآورده کنید، باید اقلام و مواد آشپزخانه را با جمع آوری پول بعد از هر ظرفی که به دست می آورید ارتقا دهید تا با حالت های سخت تری که بازی ارائه می دهد سازگار باشد. علاوه بر این، دکوراسیون رستوران خود را به گونه ای خلاقانه تغییر دهید تا مناسب هر فصل تعطیلات باشد. همچنین می توانید برای انتخاب بهترین سرآشپز با دوستان خود رقابت کنید.

بازی Cooking Chef Story

دانلود بازی Cooking Chef Story: Food Park مود شده

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Patriot Games Global
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.