خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Deer Hunting 2 v1.1.1 بازی شکار گوزن 2 اندروید

Deer Hunting 2 بازی شکار گوزن 2 اندروید

 

Deer Hunting 2: Hunting Season هنگام شرکت در شکار گوزن و دیگر حیوانات شما را به یک شکارچی بدنام تبدیل می کند. بازیکنان از اسلحه استفاده می کنند و در جنگل در جستجوی طعمه حرکت می کنند.

این بازی اکشن با عناصر فوق العاده جذاب برای شما آزادانه تجربه می شود، پس سفر شکار خود را شروع کنید و با گوزن های سرسخت مبارزه کنید. اگر از طرفداران این بازی هستید، در واقع، در قسمت 2، حالت های بازی جذاب تری را کشف خواهید کرد و توانایی مبارزه خود را آموزش خواهید داد. پس در بازی Deer Hunting 2 شروع به مبارزه کنید و وارد جنگل هایی شوید که اهداف مورد نظر شما در آن قرار دارند.

 

یک سبک بازی کاملاً جدید را تجربه کنید

برخلاف قسمت قبلی، این بازگشت چیزهای هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد که قبلاً هرگز فاش نشده اند و فقط باید همه چیز را همانطور که دوست دارید کنترل کنید. Deer Hunting 2: Hunting Season شما را با یک حالت بازی عالی به روز می کند و شامل ویژگی هایی برای افزایش هیجان تجربه شما می شود. با شروع بازی، بازیکنان به مکان های جدید منتقل می شوند و از مناطق شکار در آمریکای غربی، شمال اروپا و آفریقای مرکزی بازدید می کنند. علاوه بر مکان هایی که در ماموریت های اطراف بیابان ها، جنگل های بارانی و غیره می روید. اینجا مکانی برای ابراز وجود و شکار حیوانات خواهد بود.

تلاش ها را کامل کنید و پاداش بگیرید

نکته جالب در مورد بازی Deer Hunting 2 این است که تنها پس از چند دقیقه به شما اجازه عضویت رایگان داده خواهد شد. با این حال، شما باید بر الزاماتی که بازی ارائه می دهد غلبه کنید و در عین حال کارهای چالش برانگیزی را انجام دهید که آسان نیستند. علاوه بر این، بازیکن از دید اول شخص شخصیت را کنترل می کند و شروع به ورود به جنگل برای یافتن حیوانات و بازی های مورد نیاز می کند. این بازی تعداد مشخصی از حیوانات را در اختیار شما قرار می دهد تا آنها را از بین ببرید، اما برای مدتی بسته می شود. وظیفه شما این است که همه آنها را شکست دهید و علاوه بر این، صندوقچه های گنج را برای دریافت پاداش جستجو کنید.

انواع حالت های بازی هیجان انگیز را کاوش کنید

بازی Deer Hunting 2: Hunting Season حالت های مختلف بازی را در اختیار شما قرار می دهد و بسیاری از چیزهای جدید را در مقایسه با قسمت 1 به روز می کند. سطوح بازی بسته به سطح و ترجیحات بازی از آسان تا پیچیده متغیر است. علاوه بر این، هنگام شرکت در حالت شکار چالش برانگیز، با تله‌ها و نبردهای دیوانه‌وار بیشتری روبرو خواهید شد. در این حالت به سلاح هایی با آسیب قابل توجه نیاز دارید و بازی اسلحه هایی از جمله تفنگ های انفجاری را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید حیوانات را به صورت گروهی ترکیب کرده و بکشید.

دانلود بازی Deer Hunting 2

دانلود بازی Deer Hunting 2 مود شده – بازی شار گوزن 2 اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Combine.inc
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.