خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود The Sun Shines Over Us v5.5 بازی خورشید بر ما می تابد اندروید

The Sun Shines Over Us بازی خورشید بر ما می تابد اندروید

 

The Sun Shines Over Us به بازیکنان این امکان را می دهد که در یک رمان تصویری عمیق و جذاب شیرجه بزنند و در عین حال سرنوشت وحشتناک دختران کوچکی را تجربه کنند که به دنبال زندگی صلح آمیز هستند در حالی که از قلدرهای خشن و ناعادلانه جان سالم به در می برند.

بازی The Sun Shenes Over Us یک رمان بصری با مفهومی چشمگیر و غوطه ور برای بازیکنان است تا هر شخصیت یا غم انگیزترین داستان یک دختر مدرسه ای را درک کنند. آنها می توانند تصمیمات خود را بگیرند، سرنوشت جدیدی را رقم بزنند و برای زندگی مدرسه ای به یاد ماندنی در برابر منفی ها مقاومت کنند.

داستانی دلخراش با روایتی همه جانبه

اولین ویژگی در بازی The Sun Shines Over Us، داستانی همه جانبه و عمیق برای بازیکنان است تا احساسات یک دختر مدرسه ای را در یک زندگی فلاکت بار درک کنند. این بازی همچنین از عناصر خشونت مدرسه برای تحریک احساسات بازیکن استفاده می کند و آنها را دلشکسته و همیشه تصمیمات درست می گیرد. ماهیت داستان بیشتر بر انتقال پیام‌های مثبت به بازیکن در طول رویدادهای دلخراش متمرکز است.

انتخاب های متعدد برای تصمیم گیری و تغییر سرنوشت

عنصر انتخاب های متعدد یکی از ویژگی های آشنای این سبک برای بازیکنان است که می توانند سرنوشت یا جزئیات داستان را در جهات مختلف تغییر دهند. هر مکالمه یا موقعیتی دو جهت دارد، اما نتایجی که به ارمغان می آورد آنقدر غیرمنتظره است که هر تصمیمی اهمیت دارد. بسته به میل بازیکن، آنها می توانند سرنوشت جدیدی را در یک محیط سمی رقم بزنند یا به یک تصویر قابل احترام تبدیل شوند.

داستان های عاشقانه زیبا و در عین حال غم انگیز رخ می دهد

عنصر احساسی نیز برای غوطه ور کردن بازیکن در اوج برتری یا بیشتر مهم است. آنها می توانند خیالات خود را ایجاد کنند و حتی در مواجهه با چالش های بزرگی که قبلاً هموار کرده اند، برای خود ادعای خوشبختی کنند. دخالت شخصیت های فرعی نیز سرخوشانه است و هر قسمت از داستان را هیجان انگیزتر می کند.

طراحی بصری زیبا و توسعه شخصیت مسحورکننده

تصاویر برای بازی The Sun Shines Over Us در انتقال پیام ها، لحظات و احساسات بازیکنان مهم هستند. هر رویدادی دارای مشارکت بسیاری از شخصیت های مرتبط در محیط مدرسه است و در عین حال زیبایی منحصر به فرد و چشمگیری را به ارمغان می آورد. بسته به جهت بازیکن، تصاویر می توانند تا حد زیادی تغییر کنند تا در داستان های آن غوطه ور شوند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 14 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی The Sun Shines Over Us هک شده

دانلود بازی The Sun Shines Over Us مود – بازی خورشید بر ما میتابد اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Niji Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.