خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Melon Playground v11.3 بازی زمین بازی خربزه اندروید

Melon Playground بازی زمین بازی خربزه اندروید

 

Melon Playground یک بازی با میلیون ها طرفدار است که هنگام ساختن استیکمن برای رویارویی با چالش های تصادفی، شما را در معرض خلاقیت های باورنکردنی قرار می دهد. در اینجا، ما به شما اجازه می دهیم از مواد برای ساخت موفقیت آمیز شخصیت استفاده کنید.

بازی Melon Playground با الهام از جعبه های شنی افسانه ای ساخته شده است که برای مدت طولانی در دنیای بازی طنین انداز شده اند. این یک دنیای آزاد نامیده می شود که به بازیکنان اجازه می دهد تا به شکل خلاقانه شخصیت ها را به اشکال مختلف بسازند. علاوه بر این، توانایی داشتن بسیاری از سلاح های منحصر به فرد برای از بین بردن موانع تصادفی که راه شما را مسدود می کنند وجود دارد. یک نقشه به طور نامحدود گسترش یافته از ورود بازیکنان استقبال می کند.

ویژگی های و آموزش بازی Melon Playground

کاراکتر از زنجیره پیکربندی شده است

بازی با تصویر یک استیکمن سبز متمایز آغاز می شود. این شخصیتی است که به طور خاص از اشکال مختلف تشکیل شده است. بسته به نیازها و ترجیحات شما، زنجیره هر شخصیت را می توان برای مونتاژ قطعات دیگر جدا کرد. علاوه بر این، بازیکن باید برای یافتن استراتژی و چیدمان صحیح و معتبر به مسیر پیش رو وابسته باشد.

غلبه بر موانع، از ایستادن تا حرکت

در مقابل شما موانعی بر سر راه شما قرار دارد. وظیفه آنها این است که قدم های شما را از حرکت به جلو باز دارند. آن هم در مواردی که مانع فقط ایستاده و حرکت نمی کند. با این حال، هنگامی که به سطوح بالاتر می روید، زمانی که موانع همچنان توانایی حرکت را دارند، با چالش های عظیمی روبرو خواهید شد. در مواجهه با آن موقعیت، باید بازیکن را جمع آوری کنید تا با استفاده از سلاح ها به آنها حمله کنید و بدون ترحم همه آنها را نابود کنید.

سرنگ جادویی باعث ناپدید شدن دشمنان در یک ثانیه می شود

یکی از سلاح های قدرتمندی که بازی Melon Playground برای بازیکنان به ارمغان می آورد، سرنگ است. با آن می توانید هرکسی را لمس کنید و اگر دشمن مورد اصابت گلوله شما قرار بگیرد، به زودی در دود ذوب شده و در ناکجاآباد ناپدید می شوند و جاده خالی و هموار را برای شما باز می گرداند. در اینجا متوقف نشده، ما همچنین حماسی ترین نارنجک انداز ها را برای شما آورده ایم.

تغییر ظاهر با لباس های خاص

علاوه بر قدرت، گیم پلی بازی Melon Playground همچنین به بازیکنان در تمام جزئیات، از جمله ظاهر اهمیت می دهد. به طور خاص، لباس‌های جدید به طور مداوم برای شما پیشنهاد می‌شود تا از بین آن‌ها تصاویر زیادی با سبک‌های مختلف خلق کنید. علاوه بر این، سیستم انجماد غلبه بر دشمنان متحرک را آسان تر از همیشه می کند. فقط با استفاده از آن، زمان در این نقطه از نقشه ثابت می ماند و به شما امکان می دهد سریع بگذرید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود Melon Playground برای اندروید

دانلود بازی Melon Playground مود شده – گیم پلی بازی Melon Playground برای اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: TwentySeven
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
Benjamin 29 آذر 1401 پاسخ

Bdb