خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Touhou Madouroku v5.13 بازی توهو مادوروکو اندروید

Touhou Madouroku بازی توهو مادوروکو اندروید

 

Touhou Madouroku یک بازی است که مطابق با گیم پلی اکشن تیراندازی بسیار آشنا طراحی شده است. در نبردهای آتشین با دشمنان سرسخت شرکت کنید که هر لحظه برای شکست دادن شما طراحی شده اند.

بازی Touhou Madouroku به بازیکنان خود یک تجربه مبارزه بسیار جذاب می دهد. اگر از طرفداران خاصی از بازی های اکشن هستید، این دقیقا همان بازیی است که به دنبال آن هستید تا به مجموعه خود اضافه کنید. با این بازی، بازیکنان می توانند به طور کامل در مسابقات خاص مختلف شرکت کنند که فقط استعداد آنها می تواند بر آنها غلبه کند.

گیم پلی اکشن دراماتیک

همه بازی‌های مختلف باید برای خود یک سیستم گیم پلی واقعا جذاب بسازند. یک بازی با گیم پلی جذاب قادر خواهد بود حتی برای بازیکنان جدید در اولین ورود، جذابیت خاصی به بازیکنان خود بدهد. بنابراین سازندگان بازی Touhou Madouroku همچنین یک سیستم بازی اکشن بسیار آشنا را برای محصولات خود توسعه داده اند که بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد را ادغام می کند.

مکانیک های جنگی جذاب

علاوه بر گیم پلی توسعه یافته جذاب، مکانیزم مبارزه ای ویژه نیز برای مطابقت با گیم پلی اکشن ایجاد شده است. بازیکنانی که به بازی Touhou Madouroku می‌آیند می‌توانند یکپارچگی آسان را احساس کنند زیرا مکانیک‌های رزمی مشابه سایر بازی‌های تیراندازی معمولی گلوله ساخته می‌شوند. وظیفه ای که باید در داخل بازی انجام دهید این است که شخصیت اصلی خود را کنترل کنید تا گلوله شلیک کنید و دشمنان خود را نابود کنید.

چالش های دشوار

برای اینکه بتواند ویژه ترین چالش ها را به بازیکنان خود بدهد، می توان یک سیستم چالش با مشکلات مختلف ایجاد کرد. با پشتیبانی از یک سیستم چالش جذاب، بازیکنان در هر زمان آماده شروع بازی خواهند بود تا بتوانند توانایی خود را برای غلبه بر آنها ثابت کنند. به همین دلیل است که باید با چالش‌های مشخصی روبرو شوید – جایی که دشمنان مختلف منتظرند تا شما را نابود کنند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی توهو مادوروکو Touhou Madouroku

دانلود بازی Touhou Madouroku مود شده – بازی توهو مادوروکو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: しろ
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.