خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود HEROES UNITE v2.5.0 بازی اتحاد قهرمانان اندروید

HEROES UNITE بازی اتحاد قهرمانان اندروید

 

HEROES UNITE یک بازی نقش آفرینی جذاب است که از زمانی که منتشر شد تحسین های زیادی را برانگیخت. این نسخه بازی توسط شرکت SUPERJOY Inc. توسعه داده شده است و هیچ هزینه ای برای انجام آن وجود ندارد. برای شرکت کنندگان در این بازی هیچ هزینه ای لازم نیست. آنها بازی را به عنوان راهی برای از بین بردن زمان در تلفن های خود انجام می دهند، زمانی که تمایلی به شرکت در رقابت شدید ندارند اما هنوز هم می خواهند با آنها کار سرگرم کننده ای انجام دهند.

مردم می توانند در بازی HEROES UNITE به کنترل هر قهرمان ادامه دهند، حتی زمانی که آنلاین نیستند، زیرا گیم پلی بازی بر اساس زمان بیکاری است. شخصیت‌های شما قوی‌تر می‌شوند، حتی اگر برای کنترل آن‌ها اینجا نیستید، و آنها می‌توانند با خیال راحت دنیا را کشف کنند تا به اکسپت و طلا دست پیدا کنند تا بعداً از آنها استفاده کنید. این نشان می دهد که آنها همیشه به نوعی کار می کنند و در مزارع و فعالیت های مختلف شرکت می کنند. این واقعیت که بازیکنان می توانند از یک سیستم ظریف و پیچیده برای بهبود طیف گسترده ای از آیتم ها استفاده کنند، نه تنها به بازی عمق می بخشد، بلکه به همه این فرصت را می دهد که چیزی منحصر به فرد و فراموش نشدنی با آن بسازند.

سفری که بازیکن از طریق بازی HEROES UNITE طی می کند تقریباً پایان ناپذیر است زیرا آنها می توانند با دشمنان مختلفی روبرو شوند، قهرمانان جدید را کشف کنند و در فعالیت های متنوع دیگری شرکت کنند. در نتیجه، همیشه کارهای بیشتری برای انجام دادن در بازی وجود دارد و خود بازی دائماً به روز می شود تا اطمینان حاصل شود که جهان جذاب و جذاب باقی می ماند. حتی اگر مهارت‌های خود را تقویت نکنند، بلکه فقط وقت خود را صرف کنند و از همه چیز لذت ببرند، سیستم بیکار به همه کمک می‌کند تا با اطمینان از اینکه همیشه پایدارترین پیشرفت را دارند، پیشرفت کنند. این درست است حتی اگر آنها روی بهتر شدن در چیزی تمرکز نکنند. بازیکنان به سفر پیوسته اند و با تمام قدرت خود جهان را نجات داده اند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی HEROES UNITE مود

دانلود بازی HEROES UNITE مود شده – بازی هیروز یونیت اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SUPERJOY Inc.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.