خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود pixFolio v3.6.8 برنامه پیکس فولیو اندروید

pixFolio برنامه پیکس فولیو اندروید

 

pixFolio برنامه‌ای است که می‌تواند به شما کمک کند عکس‌هایتان را به‌طور ایمن ذخیره و محافظت کنید. علاوه بر این، عملکرد فوق‌العاده سریع پشتیبان‌گیری خودکار عکس‌های شما در Google Photos را نیز دارد.

اگر می خواهید همه عکس های خود را ذخیره کنید، این برنامه را نادیده نگیرید. این به شما کمک می کند تا پوشه های عکس را به راحتی آپلود و پشتیبان بگیرید و در زمان شما صرفه جویی می کند. با یک رابط کاربری ساده و بصری، استفاده از آن بسیار آسان خواهد بود و دستکاری همه چیز سریعتر می شود.

در هر زمان می توانید هر تصویر یا پوشه ای را آپلود کنید

با آمدن به نرم افزار pixFolio مزایای زیادی را دریافت خواهید کرد که ارائه می دهد. شما آزاد و آزاد خواهید بود که هر تصویری را که می خواهید در Google Photos آپلود کنید. در اینجا، عکس های شما را به خوبی حفظ و محافظت می کند. تمام تصاویر و اطلاعات شما به ایمن ترین روش محرمانه نگه داشته می شود و هیچ کس به جز شما نمی تواند به آن تصاویر دسترسی داشته باشد و آنها را مشاهده کند. لطفا اعتماد کنید و از این برنامه برای پاسخگویی به نیازهای خود در زندگی استفاده کنید.

به راحتی تصاویر را با دیگران به اشتراک بگذارید

هنگام استفاده از برنامه pixFolio کاربران به راحتی تصاویر را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت. می توانید آنها را از طریق برنامه هایی مانند جیمیل، فیس بوک یا اینستاگرام و موارد دیگر به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می توانید عکس ها را راحت تر در سایت های شبکه های اجتماعی ارسال کنید. به ویژه، تمام تصاویر واضح و با کیفیت HD مشهود هستند که باعث رضایت و رضایت کاربران از خدمات فعال آن می شود.

نمایش اسلاید انیمیشن ها و ویدیوها

pixFolio با عملکرد نمایش اسلاید عکس شما را شگفت زده خواهد کرد. تمام تصاویر شما در یک ویدیو کامل با یک قطعه موسیقی پس زمینه جشن و منحصر به فرد نمایش داده می شود. نه تنها این، بلکه به طور خودکار تغییر می کند و اسلایدها را به طور مداوم به روز رسانی می کند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید با توجه به نیاز خود، ویژگی های نمایش تصاویر پس زمینه اسلاید را در عرض 24 ساعت بررسی کنید. علاوه بر این، شما همچنین حق دارید تصاویر را از طریق Cast Chrome به سادگی و با کمی تلاش به تلویزیون خود بفرستید.

 

pixFolio

دانلود برنامه pixFolio – نرم افزار پیکس فولیو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Snapwood Photo and Slideshow Apps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.