خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Vieka – Music Video Editor v2.5 برنامه ویرایش فیلم ویکا اندروید

Vieka – Music Video Editor برنامه ویرایش فیلم ویکا اندروید

 

Vieka طرح‌های ویدیویی منحصربه‌فردی مانند فیلترها با انتقال‌های خیره‌کننده، جلوه‌های باورنکردنی و ضربات صوتی را ارائه می‌دهد.

برنامه Vieka یک ویرایشگر موزیک ویدیوی برجسته و حرفه ای برای دسترسی کاربران به روندهای جدید در این هنر منحصر به فرد است. همچنین دارای ویژگی‌ها و پتانسیل بی‌پایانی برای کاوش افراد است، در نتیجه تمام مهارت‌ها یا تخیل خود را برای ایجاد محتوای عالی به کار می‌گیرند. علاوه بر این، این برنامه کاملاً رایگان است، از جمله ابزارها یا منابع موجود برای استفاده گسترده توسط کاربران برای ویدیوهای خود.

طراحی ویدیوهای باشکوه

فرآیند درج صوت آخرین مرحله است و اولین چیزی که کاربر به آن نیاز دارد یک ویدیوی ویرایش شده برای ایجاد یک برداشت جدید در بیننده است. بنابراین، برنامه Vieka یک ویرایشگر ویدئویی داخلی با ابزارهای ساده و تعاملات برای همه نوع افراد را به همه ارائه می دهد. به لطف آنها، کاربران اکنون می توانند ویدیوهای خلاقانه و درخشان بی شماری با سبک های مختلف ایجاد کنند که برای روند فعلی متمایز است.

Vieka – ویرایشگر ویدیو با برنامه های موسیقی و ویرایش

ابزارهای نوآورانه برای ویرایش سریع در Vieka – ویرایشگر ویدیو حرفه ای

اگرچه این برنامه دارای ویژگی های پیشرفته زیادی نیست که به کاربران اجازه دهد مستقیماً تصویر را تغییر دهند، اما هنوز ابزارهای کافی برای مدیریت فیلم های ظریف دارد. این شامل برش، تغییر اندازه، ادغام، و ساختن ویدیوها با شکوه و شگفت انگیز از استانداردهای معمول است. بهتر از همه، کاربران می‌توانند مستقیماً هر ابزاری را سفارشی کنند، بنابراین طیف گسترده‌ای از عملکرد و نتایج متفاوتی دارند که تطبیق‌پذیری و سازگاری برنامه را برای همه نشان می‌دهد.

قالب ویدیویی بسیار عالی به صورت رایگان

اگر کاربران خلاقیت نداشته باشند یا ایده های جدیدی برای ویدیوی بعدی خود نداشته باشند، نرم افزار Vieka قالب های زیادی را معرفی می کند. هر قالب با دقت طراحی شده است و دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته است تا به طور خودکار در کل یا جزئیات اعمال شود. به لطف الگوها، کاربران می توانند به طور موثر در زمان ویرایش همه چیز صرفه جویی کنند، حتی به راحتی برخی چیزها را تغییر داده یا سفارشی کنند تا نتیجه جدیدی ایجاد کنند.

فیلتر و جلوه های مختلف

علاوه بر قالب ها، کاربران می توانند در برنامه Vieka از فیلترها یا افکت ها استفاده کنند تا همه چیز را واضح تر و جذاب تر از حد معمول نشان دهند. تغییرات کوچک در رنگ یا جزئیات تصویر، هر ویدیو را منحصر به فرد و جدید می کند و در هنگام استفاده از رنگ های مناسب، ترکیب های جدید بسیاری را به کاربران می دهد. علاوه بر این، کاربران می توانند مستقیماً با هر لایه یا افکت تعامل داشته باشند تا زیبایی تصادفی برای ویدیو ایجاد کنند.

دانلود برنامه Vieka مود شده

دانلود برنامه Vieka مود شده – نرم افزار ویکا مود اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: FEDERATION NETWORK LIMITED
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.