خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Boomplay v6.2.22 برنامه بوم پلی اندروید

Boomplay برنامه بوم پلی اندروید

 

Boomplay یک نرم افزار دانلود موسیقی است که به شما امکان می دهد در زمانی که به اینترنت متصل نیستید به بیش از 80 میلیون آهنگ MP3 گوش دهید.

Boomplay یک برنامه موسیقی است که بسیاری از کاربران زمانی که می خواهند فضای سرگرمی عالی ایجاد کنند به آن اعتماد می کنند. پس از دانلود می توانید با موسیقی مورد علاقه خود به صورت آفلاین استراحت کنید. هنگام استفاده از پخش‌کننده‌های موسیقی مدرن، حقوق کاربران به‌روزرسانی سریع آهنگ‌های پرطرفدار است. علاوه بر ذخیره آهنگ های مورد علاقه خود، می توانید لیستی از هنرمندان علاقه مند ایجاد کنید و اولین اعلان ها را در مورد آهنگ های آینده دریافت کنید.

به روز رسانی ویژگی های برجسته

با تغییرات نسخه به روز شده، برنامه Boomplay بیشتر مورد توجه کاربران سراسر جهان قرار گرفت. هر دو حساب رایگان و پریمیوم می توانند داده ها را ذخیره کنند و بدون مشکل به موسیقی گوش دهند. آهنگ هایی که برای اولین بار در برنامه پخش می شوند، بار دوم با مصرف داده کمتر یا ناچیز پخش می شوند. برای اینکه کاربران در سراسر جهان به موسیقی با کیفیت دسترسی داشته باشند، این سیستم زبان های جدیدی مانند اندونزیایی، تاگالوگ، اوکراینی و قزاقستانی را اضافه کرده است.

روند موسیقی در جهان را دنبال کنید

هنگامی که کاربر هر عنوانی را درخواست می کند، هیچ محدودیتی برای آهنگ های پخش شده توسط نرم افزار Boomplay وجود نخواهد داشت. ما یک نوار جستجوی پویا داریم که می‌تواند به فهرست‌های پخشی که با معیارهای شما مطابقت دارند پیمایش کند. ژانرهای محبوب موسیقی مانند پاپ، راک، افروبیتس، افروپاپ و رگی در صفحه اصلی برنامه پیشنهاد می‌شوند. موسیقی عالی را در فضای موسیقی مشروط آنلاین و آفلاین تجربه کنید. شما از صدای عالی در پایدارترین سطح کیفیت لذت خواهید برد. پیشرفت در صدا با موفقیت یک اکولایزر صوتی درون برنامه ای شناخته شده و تحسین برانگیز است.

لیست های پخش شخصی بهبود یافته

فرآیند بهبود لیست های پخش شخصی کاربر در برنامه Boomplay مود مستقیماً برای دانلود و لذت شما انجام می شود. اشعار دقیقاً روی آهنگی که به آن گوش می دهید به روز می شود. ما به شما کمک می کنیم پس از گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود، آهنگ های جدید را کشف کنید. همه آنها پیشنهاداتی هستند که مطابق با ترجیحات شما هستند. شما همچنین می توانید با حمایت از هنرمندان مورد علاقه خود به یک طرفدار پرشور تبدیل شوید. نمودارهای موسیقی محبوب مکان های بسیار خوبی برای یافتن موسیقی مورد علاقه شما هستند. برای تعامل و تکمیل تجربه خود به هنرمند مورد علاقه خود بپیوندید.

دانلود برنامه Boomplay مود شده

دانلود برنامه Boomplay مود شده – نرم افزار بوم پلی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Transsnet Music Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.