خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Twirly Whirly Wizard v0.9.9 بازی جادوی چرخشی اندروید

Twirly Whirly Wizard بازی جادوی چرخشی اندروید

 

Twirly Whirly Wizard یک بازی اکشن سرکش و هیجان انگیز است! مهارت ها را از قبل تنظیم کنید و روی صحنه نبردی جذاب بسازید!

یک RPG اکشن با مهارت های جالب ویرایشی!

Twirly Whirly Wizard یک بازی RPG اکشن سرکش از سری “Vansaba” است. از میان حرفه های مختلف طبقه بندی شده در سه کلاس جادوگر، رنجر و جنگجو انتخاب کنید و مراحل زیادی مانند علفزارها و آتشفشان ها را به چالش بکشید! با سازماندهی عرشه مهارت از قبل، عنصری که می تواند تصادفی بودن شخصیت روی صحنه را سرکوب کند، یک RPG هیجان انگیز است.

میدان را به ROGUELIKE و BATTLE منتقل کنید

در مرحله نبرد، صفحه را بکشید تا کاراکتر جابجا شود و زمانی که شارژ مهارت حمله در بالا سمت چپ تمام شد، مهارت به طور خودکار شلیک می شود. انبوهی از دشمنان از همه جهات ظاهر می شوند، بنابراین بیایید فرار کنیم و مهارت های حمله را اعمال کنیم. وقتی یک دشمن را شکست می دهید، یک توپ آبی را رها می کنید و وقتی تعداد معینی از آنها را برمی دارید، کاراکتر در سطح بالاتری قرار می گیرد. سه مهارت به صورت تصادفی نمایش داده می شود، بنابراین می توانید یکی از آنها را برای کسب و تقویت مهارت انتخاب کنید و برای انبوهی از دشمنان آماده شوید.

تابع ویرایش عرشه مهارت

وقتی اولین نبرد را در بازی Twirly Whirly Wizard بدون انجام هیچ کاری و بدون آموزش انجام  دهید، ممکن است احساس کنید که کار بسیار دشواری است… پس از آن، زمانی که عرشه مهارت سازماندهی شود، سطح دشواری کاهش می یابد و شادی و لذت شکست دادن انبوهی از دشمنان به یکباره افزایش می یابد. حس بازی مانند “بازمانده خون آشام” است، اما نکته اینجاست که می توانید دسته های مهارتی را از قبل سازماندهی کنید و می توانید تصادفی بودن افزایش شخصیت روی صحنه را تا حد امکان کاهش دهید. مهارت های جدید زیادی وجود دارد که می توان اضافه کرد و خوب بود که بتوانید مهارت های غیر ضروری را باز کنید و فقط مهارت هایی را که دوست دارید ظاهر کنید.

از عرشه های مهارتی و منوهای آموزشی دائمی استفاده کنید!

شما می توانید شخصیت عامل و شغل را قبل از شروع بازی انتخاب کنید و مهارت غیرفعال بر این اساس تغییر خواهد کرد. علاوه بر این، عرشه‌های مربوط به کسب و تقویت مهارت‌هایی که در طول نبرد ظاهر می‌شوند را می‌توان از قبل سازماندهی کرد و مهارت‌های غیرضروری را حذف کرد یا فقط مهارت‌های خاصی را تنظیم و به طور فشرده آموزش داد. همچنین یک منوی آموزشی دائمی برای یادگیری مهارت ها برای افزودن به این عرشه مهارت و افزایش قدرت حمله وجود دارد.

دانلود بازی Twirly Whirly Wizard مود شده

دانلود بازی Twirly Whirly Wizard مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Melakastudio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.