خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dust Settle 3D v2.18 بازی مبارزه در غبار اندروید

Dust Settle 3D بازی مبارزه در غبار اندروید

 

Dust Settle 3D یک بازی تیراندازی سرگرم کننده با فضای سه بعدی فوق العاده است. شما به اکتشاف و ماجراجویی در فضای وسیع برای مبارزه با مهاجمان خواهید پیوست.

بازی Dust Settle 3D یک بازی تیراندازی آرکید در فضای آزاد با کنترل های ساده و گیم پلی آسان است. شما از نوک انگشتان خود برای ضربه زدن و از بین بردن انواع گرد و غبار فضایی با سفینه فضایی خود استفاده خواهید کرد. همچنین، به یاد داشته باشید که سفینه‌های فضایی، سلاح‌هایی را برای دفع مهاجمان کهکشانی و جمع‌آوری سکه‌ها برای ساخت و تجهیز نیروی فضایی خود بسازید.

خط داستانی جذاب بازی

غبار فضایی در سراسر کهکشان پخش شده و به تهدید اصلی برای کل سیستم تبدیل شده است. بنابراین شما در بازی Dust Settle 3D قهرمان خواهید شد تا جهان را از این خطر نجات دهید. هنگامی که گرد و غبار مهاجم کل جهان را تهدید می کند، شما وارد سفینه فضایی مدرن فیگور می شوید و دشمنان را از بین می برید و شروع به لذت بردن از تجربه تیراندازی حماسی می کنید. شما باید سعی کنید ابرهای عظیم غبار فضایی که به سمت شما پرواز می کنند را با انواع توپ با قدرت های مختلف دور کنید.

بازی تیراندازی سرگرم کننده با بسیاری از ماجراهای هیجان انگیز

این جهان شامل چندین نوع غبار متمایز است، از جمله غبار معمولی، غبار نخبه، مینی باس ها و باس های مهیب. علاوه بر این، جنگنده های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. هر کشتی می تواند یک توانایی منحصر به فرد داشته باشد و می تواند انرژی را از منابع مختلفی دریافت کند که می تواند به شما در تقویت قدرت جنگنده کمک کند. همچنین می‌توانید توانایی‌های بیشتری را برای سفینه فضایی به دست آورید و از اقلام انرژی کمک بگیرید، که به شما کمک می‌کند تا به سرعت هر کثیفی را که سر راهتان قرار می‌گیرد، از بین ببرید.

یاد بگیرید که چگونه بازی کنید و به آسانی به بازی نزدیک شوید

کهکشان پر هرج و مرج مملو از موجودات شیطانی است، بنابراین این شما هستید که باید در بازی Dust Settle 3D جهان را از تهدید نجات دهید و صلح را برای تمام بشریت به ارمغان بیاورید. شما مبارزان خود را انتخاب کرده و آنها را برای دفاع از کهکشان جمع آوری خواهید کرد. شما انگشت خود را بلغزانید تا با مانور دادن به سفینه فضایی تمام خاک ها را پاک کنید و همه دشمنان را به راحتی بکشید. علاوه بر این، موتور ساده و گیم پلی بازی شما را به مناطق مختلف زیادی برای کشف چیزهای هیجان انگیز می برد. بازی همچنین به شما می گوید که دقیقا چه مقدار اسب بخار از هر دشمن باقی مانده است تا بتوانید قدرت و قدرت شلیک خود را برای حمله به آنها محاسبه کنید و یک استراتژی حرکتی مناسب ارائه دهید.

بازی Dust Settle 3D مود

دانلود بازی Dust Settle 3D با پول بی نهایت

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Mint Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.