خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Slime Royale v0.2.0 بازی اسلایم رویال اندروید

Slime Royale بازی اسلایم رویال اندروید

 

Slime Royale یک نمونه استاندارد از یک بازی موبایلی است که بر روی بلاک چین ساخته شده است. ما روشی را توسعه دادیم که از طریق آن هر کسی می‌تواند به سرعت و به راحتی ارز دیجیتال را بدون هیچ هزینه‌ای در بازی به دست آورد.

برای جلوگیری از تورم ارز درون بازی و پاداش عادلانه به بازیکنان در بازی Slime Royale مواردی در نظر گرفته شده است. اولین بازی NFT که BES (سیستم اقتصادی متعادل) را پیاده سازی می کند. بین گیمرهای علاقه مند به کسب درآمد و کسانی که فقط می خواهند سرگرم شوند تعادل برقرار کنید. ما بسیار مراقب هستیم که بازی Slime Royale را به تمام ویژگی‌های لازم برای تبدیل آن به یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب مجهز کنیم.

رایج است که جذابیت بازی با افزایش علاقه به آن افزایش می یابد. نتیجه این افزایش علاقه به خرید NFT Slime است. هیچ محدودیت سنی برای بازی Slime Royale وجود ندارد، و بازی اسلایم رویال برای گیمرهایی که زمان زیادی برای وقت گذاشتن ندارند، اما همچنان به دنبال یک چالش مناسب هستند، عالی است.

هر مفهومی را می توان با کمک AceStarter Launchpad در متاورس پیاده سازی کرد و دارای منابع رمزنگاری گسترده و زیرساخت پشتیبانی فناوری اطلاعات گسترده است. بازی The Origins of Royal Slime: Slime Royale یک بازی رایگان برای بازی و کسب درآمد است، به این معنی که بازیکنان می توانند بدون هیچ هزینه ای از بازی لذت ببرند اما همچنان می توانند با دستیابی به اهداف خاصی در داخل بازی درآمد کسب کنند.

بازی اسلایم رویال دارای تصاویر سه بعدی خیره کننده و حالت های بازی متعدد است. شما می‌توانید اسلایم ها را پرورش دهید و بفروشید، آنها را در ارتش‌ها سازماندهی کنید، و حتی آنها را برای سود و همچنین تعداد زیادی از عناصر گیم‌پلی جذاب که کاوش و کشف محیط بازی را تشویق می‌کنند، به دیگران اجاره دهید. در اسلایم رویال، فقط می توانید یکی از 10000 اسلایم اولیه NFT ساخته شده را دریافت کنید. در نتیجه، کاربران مکانی برای بازی خواهند داشت که پرورش و تجارت اسلایم های NFT را تسهیل می کند. در نتیجه، تورم به حداقل می رسد و اقتصاد در طول بازی ثابت می ماند.

دانلود بازی Slime Royale مود

دانلود بازی Slime Royale مود شده – بازی اسلایم رویال اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Slime Royale
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.