خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Mouse Simulator v1.35 بازی شبیه ساز موش اندروید

Mouse Simulator بازی شبیه ساز موش اندروید

 

Mouse Simulator بهترین بازی شبیه ساز موش ها و زندگی آن‌ها شامل جمع آوری، ساخت، ارتقاء، کاوش، سرگرمی!

بازی Mouse Simulator یک بازی است که دنیای موش ها را شبیه سازی می کند. شما متحول خواهید شد و مانند یک موش زندگی خواهید کرد. به  این بازی بپیوندید که خود را در پوست یک جونده کوچک – موش احساس کنید!

جنگل بزرگ و کلبه قرار داده شده است!

در منطقه جنگلی یا کلبه موش خود زندگی کنید. در خانه، باید با بالا رفتن از پارچه، پریدن از قفسه‌ها به قفسه‌ها و از مبلمان به مبلمان برای رسیدن به جسم، چابکی نشان دهید. سطح 10 دارای یک جفت است. بالا بردن روحیه شریک زندگی به او کمک می کند تا منابع را جمع آوری کند. همچنین در ادامه چالش های بازی Mouse Simulator ، سطح 20 زایمان است. آن را بالا ببرید و به آن بیاموزید که چگونه دنیا کار می کند. سپس او پیش شما می ماند و تشکیل خانواده می دهد. منابع را بیابید و بدزدید. 19 منبع مختلف وجود دارد. منابع را در جنگل جمع آوری کنید – آجیل، انواع توت ها، شاخه ها، قارچ ها، یونجه (سعی نکنید آمانیتا بخورید). یا آنها را از افراد خانه بدزدید – پنیر، نان، غذای گربه، سکه، دستمال، اسفنج، اسباب بازی، انگشتر، کاغذ، نخ… هر چیزی! حتی یک تله موش XD! در این بازی شبیه ساز زندگی موش ها، 11 ساخت و ساز مختلف طرحی از منابع ساخت و سازهای مختلف که به شما پاداش های متفاوتی می دهد وجود دارد. لانه را هم در جنگل و هم در کلبه ارتقا دهید. لانه را تعمیر کنید زیرا به مرور زمان فرو می ریزد!

انجام ماموریت ها و کسب تجربه!

حدود 50 ماموریت مختلف در بازی Mouse Simulator وجود درد! می توانید با حیوانات یا عنکبوت های دیگر مبارزه کنید و از شکارچیان دوری کنید! اگرچه شاید روزی بتوانید گربه را شکست دهید! بسیاری از پوسته های مختلف، که برخی از آنها نه تنها برای شما بلکه برای کل خانواده شما نیز کار می کنند. پوسته ها به شما پاداش های فوق العاده می دهند. به عنوان مثال، شما می توانید یک روح، یک موش خانگی، یا یک موش شوالیه برای مبارزه با گربه ها و غیره شوید… نیازی به خرج کردن پول واقعی نیست. تمام پوست ها را می توان برای غذای معمولی که جمع آوری کرده اید خریداری کرد! “دستاوردها” را انجام دهید، با دوستان خود رقابت کنید، همچنین “مقایسه امتیازات” است، خود را بهبود بخشید و به عنوان بهترین موش در جهان نشان دهید!

دانلود بازی Mouse Simulator با پول بی نهایت

دانلود بازی Mouse Simulator مود شده – بازی شبیه ساز موش اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Avelog
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.