خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود CRSED Mobile v3.0.2.95.242 بازی تیراندازی موبایل اندروید

CRSED Mobile بازی تیراندازی موبایل اندروید

 

CRSED Mobile یک بازی تیرانداز آنلاین تشنه به خون با سلاح های متنوع، مراسم جادویی و توانایی های ماوراء طبیعی است.

بازی CRSED Mobile یک بازی تیراندازی وحشیانه و اول شخص است که دارای سلاح گرم، جادوهای جادویی و توانایی های ماوراء طبیعی است. قهرمانی را از قهرمانان خارق العاده انتخاب کنید که توانایی هایی مانند توقف زمان یا تبدیل شدن به جانوران را دارند. شما باید در برخی از خیره کننده ترین مکان های جهان با آن مبارزه کنید تا آخرین فرد ایستاده باشید. شما می توانید به صورت انفرادی یا با گروهی از دوستان مبارزه کنید.

کارآمدترین رویکرد برای کشتن دشمنان، استفاده از سلاح های واقع گرایانه است، اما نباید استفاده از جادو را نادیده بگیرید. از قدرت منحصربه‌فرد خود با انجام مراسم باستانی یا خون‌بندی، حمله به دشمنان خود با کیسه‌های شش گوش و غیره استفاده کنید. راه‌های زیادی برای جلوگیری از جنگ وجود دارد، مانند زیر آب بردن کل نقشه یا سیاه کردن خورشید، گذاشتن تله‌ها، فراخوانی زامبی‌ها یا به سادگی در حال خارج شدن از مسیر با این حال، برای خرید نیروی CRSED، ابتدا باید روح گناهکار را از طریق مرگ دشمن به دست آورید.

نبردهای عظیم و خونین بازیکن در مقابل بازیکن در بازی CRSED Mobile: ده ها بازیکن سفر خود را در منظره ای زیبا و پیچیده آغاز می کنند و در حالی که توسط دیوار مرگبار منطقه تاریک به عقب رانده می شوند، به سمت مرکز میدان نبردی که به طور مداوم در حال کاهش است می جنگند. به طور مداوم سلاح‌ها و زره‌های جدید با ظاهری بسیار واقعی اضافه می‌شوند (شامل طیف گسترده‌ای از کلاسیک‌های قرن بیستم که در نبرد اثبات شده‌اند، مانند تفنگ موسینا و مسلسل MG-42، و همچنین مجموعه‌ای از سلاح‌های گرم فعلی).

شفای متحدان، کاهش سرعت دشمنان، گذاشتن تله‌های متعدد، احضار مردگان و انتقال دشمنان به مسافت‌های دور با کمک توانایی‌های شیطانی خاص امکان‌پذیر است. سفر بین مکان ها با استفاده از طیف گسترده ای از وسایل نقلیه زمینی و کشتی های آبی در دسترس بازیکنان امکان پذیر است. در بازی CRSED Mobile بازیکنان می‌توانند مهرها، آیین‌ها، سوئیت‌ها، ماسک‌ها، ژست‌ها، سنگ قبرها، مینیون‌های دوربین و سایر موارد خود را ایجاد کنند و یاد بگیرند که از آنها استفاده کنند. برای تکمیل ساخت کمپین خود به چند مورد از این موارد نیاز دارید، در حالی که بقیه کاملاً آرایشی هستند.

CRSED Mobile دانلود

دانلود بازی CRSED Mobile مود شده – بازی تیراندازی موبایل اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Gaijin Distribution KFT
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.