خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود The Doomsland: Survivors v1.1.4 بازی جزیره عذاب اندروید

The Doomsland: Survivors بازی جزیره عذاب اندروید

 

در بازی The Doomsland: Survivors زامبی‌ها بر شهرهای ما غلبه کرده‌اند و سرنوشت کل کره زمین رو به نابودی است.

در بازی The Doomsland: Survivors باید با مسلح کردن خود به سلاح های مرگبار، خود را در موقعیتی قرار دهید که موفق شوید. راه خود را در سراسر نقشه پیدا کنید و کالاهایی را جمع آوری کنید که مفید خواهند بود. هم ریسک و هم پتانسیل پاداش وجود دارد. سفری هیجان انگیز را آغاز کنید

هنگامی که شما فقط به یک دست نیاز دارید، می توانید به راحتی بین هیولاها جابجا شوید، و در اندام های بالقوه کشنده بچرخید و بچرخانید، گیم پلی هیجان انگیز است، هندلینگ عالی منجر به لذت بخش ترین تجربه تیراندازی ممکن می شود. ویژگی‌های جدید بازی The Doomsland مانند شوک الکتریکی، شعله، استفاده دوگانه، تیراندازی تصادفی، و مهارت‌های اختیاری متعدد دیگر، با حرکت در بازی و باز کردن محتوای جدید در دسترس شما قرار می‌گیرد. جلوه های بصری نفس گیر و طراحی گیم پلی مبتکرانه، تجربه ای بدیع و ناراحت کننده را برای حواس فراهم می کند. در دسترس بودن سلاح‌های قدرتمند مانند نارنجک، مسلسل و شعله‌افکن می‌تواند اعتماد به نفس را در کاربران ایجاد کند. تدارکات اضافی را به دست آورید، تجهیزات خود را بهبود ببخشید و تسلیحات خود را پر کنید. از سلاح هایی که در اختیار دارید برای تسلط بر این هیولاها استفاده کنید و به آنها نشان دهید که چه کسی مسئول است.

کاوش شما در بازی The Doomsland: Survivors شما را به محیط های مختلف وحشتناک و مناظر پیچیده هدایت می کند. این محیط‌ها از خیابان‌های پر از زامبی‌ها گرفته تا مراکز تحقیقاتی پر از گونه‌های عجیب و غریب را شامل می‌شود. برای زنده ماندن و از بین بردن تهدید جهش یافته چاره ای جز شرکت در نبرد ندارید. موجودات وحشتناکی در جنگل وجود دارند و خطر در گوشه و کنار هر خیابان شهری در کمین است. حتی گزارش هایی وجود دارد که برخی از آنها جهش یافته و به موجودات وحشتناکی تبدیل شده اند. انگورها مسئول تولید گیاهان تیغی هستند که بخارات مضر را در جو منتشر می کنند. اگر هرگز هیچ یک از دشمنان خود را دست کم نگیرید، کمک خواهد کرد. شما تنها کسی هستید که شانس زنده ماندن در آخرالزمان را دارید. بنابراین، شما باید تمام اونس از قدرت خود را جمع آوری کنید تا از آن عبور کنید.

دانلود بازی The Doomsland: Survivors مود

دانلود بازی The Doomsland: Survivors مود شده – بازی جزیره ویران اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Guyue
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.