خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود 20 Minutes Till Dawn بازی 20 دقیقه تا سحر اندروید

20 Minutes Till Dawn بازی 20 دقیقه تا سحر اندروید

 

20 Minutes Till Dawn یک RPG تیراندازی است که گیم پلی اکشن حمله را با قهرمانان، سلاح‌ها و ساختارهای مهارتی تقویت می‌کند!

بازی RPG تیراندازی به سبک وانسابا، جایی که می توانید قهرمان و تفنگ خود را بسازید

20 Minutes Till Dawn یک بازی RPG تیراندازی از نوع Van Saba است که ویژگی های اسلحه ها و قهرمانان را با ساخت مهارت ها برای تقویت حملات ترکیب می کند. با انتشار آنها، انواع هیروها و اسلحه ها افزایش می یابد و می توانید روش های مختلف حمله را انتخاب کنید. اگرچه سطح ارتقای مهارت کم است، اما درجه افزایش قدرت یک مرحله فوق العاده است. علاوه بر این، بیایید با مهارت های پیشرفته قدرتمندی که با ترکیب ساختن مهارت ها به دست می آیند، بلافاصله دشمن را شکست دهیم!

یک نبرد تیراندازی که در آن تقسیم کردن حملات و بارگذاری مجدد مهم است!

شما می توانید از روش های مختلف حمله با ساخت مهارت استفاده کنید. اگرچه بر اساس سیستم Van Saba است، اما نکته اینجاست که حمله به صورت خودکار نیست، بلکه می تواند خودسرانه انجام شود. سمت راست صفحه را فشار داده و نگه دارید تا هدف گیری و شلیک خودکار انجام شود، اما می توانید با رها کردن انگشت خود در جهتی که می لغزید یا حرکت می کنید بدون حمله شلیک کنید. به هر حال، سرعت حرکت شما هنگام حمله کاهش می یابد، بنابراین اگر می خواهید سریع فرار کنید، فقط سمت چپ صفحه را بلغزانید تا بدون حمله فرار کنید. همچنین، از آنجایی که اسلحه مورد استفاده شما یک اسلحه است، هنگامی که تعداد مشخصی گلوله شلیک می کنید، مشخصه آن بارگیری مجدد است. با به دست آوردن آیتم های ارزش تجربه ای که از دشمنان حذف می شوند، سطح خود را ارتقا دهید و مهارت های انتخابی تصادفی را برای تقویت حملات خود انتخاب کرده و به دست آورید.

برای باز کردن قفل قهرمانان و اسلحه ها، بودجه جمع آوری کنید!

قهرمانان را با توانایی ها و اسلحه های منحصر به فرد ترکیب کنید. شما با انتخاب یک قهرمان و یک اسلحه شروع خواهید کرد، اما در ابتدا تنها یکی از آنها آزاد خواهد شد. تعداد قهرمان ها و تفنگ های قابل استفاده با صرف سرمایه های به دست آمده و باز کردن هر یک افزایش می یابد. هر قهرمان دارای HP متفاوت و توانایی های خاص است و با ترکیب آنها با تفنگ هایی با عملکرد مشابه، انواع سبک های مبارزه امکان پذیر است.

دانلود بازی 20 Minutes Till Dawn مود - بازی 20 دقیقه تا سحر اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.