خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Final 5 بازی فینال 5 اندروید

Final 5 بازی فینال 5 اندروید

 

Final 5 یک بازی آرکید است که در آن باید تلاش کنید از حمله گروه زامبی ها زنده بمانید. بازمانده باشید! مبارزه، سر و صدا، کشتن، و شلیک!

 

در بازی Final 5 انبوهی از جهش‌یافته‌ها، زامبی‌ها و ربات‌های خشمگین جهان را غرق کرده‌اند و قصد دارند تمام زندگی انسان‌ها را نابود کنند. شما به عنوان قهرمان باید دنیا را نجات دهید. شما یک سفر طولانی در پیش دارید، اما Epoch Rewinder به شما در غلبه بر موانع کمک می کند. Epoch Rewinder به شما این امکان را می دهد که چیزهای گذشته را اصلاح کنید، از اشتباهات خود درس بگیرید، و برای تلاش بعدی خود برای نجات جهان، استراتژی ها و ترکیب سلاح های بهتری طراحی کنید.

بازی Final 5 به شما اجازه می دهد تا قهرمانانی را از کلاس های مختلف استخدام کنید تا در سفر حماسی به شما کمک کنند. شما می توانید از میان شخصیت های اصلی یا تانک مانند کماندار، سرباز، سامورایی، و قاتل و همچنین قهرمانان منحصر به فرد مانند Rockstar و Cyborg را انتخاب کنید. اگر بتوانید خود را با تیر و کمان مسلح کنید و به بزرگترین آبجوساز تاریخ تبدیل شوید چه؟ یا برای تبدیل شدن به بزرگترین قهرمان تانک در تمام دوران فقط به نیروی بی رحم خود تکیه می کنید؟ کاتاناها، مین های پلاسما، کمان ها، تیرها و لامپ های UV می توانند کشته شوند و هادوکن می تواند با تعداد زیادی مبارزه کند. با کمان، تیر، کمان، تفنگ یا سلاح عجیب و غریب دیگر بازی کنید. سطح را بالا ببرید، مهارت ها را ترکیب کنید و حریفان خود را شکست دهید تا به اوج برسید.

این خطر قابل توجه است که جهان خیلی زود نابود شود. برج اسکای ریچ تنها مکانی روی زمین بود که مردم می‌توانستند تا چند ماه پس از شروع همه‌گیری در آن زندگی کنند. با این حال، ساختمان مورد حمله انبوهی از زامبی ها و سایر حیوانات جهش یافته قرار گرفت. این سنگر دیگر به عنوان پناهگاه قابل دسترسی نبود. چاره ای جز رفتن به پشت بام نیست. نمونه اولیه Epoch Rewinder مچ‌بند شما دقیقاً به موقع فعال می‌شود تا شما را از غرق شدن موج مرگ دور نگه دارد. ساعت 5 دقیقه به عقب بر می گردد و برج توستن به حالت قبلی خود باز می گردد. شما پنج دقیقه فرصت دارید تا با هیچ چیز جز تیر و کمان مطمئن و Epoch Rewinder سیاره را نجات دهید.

دانلود بازی Final 5 مود

دانلود بازی Final 5 با پول بی نهایت – بازی فاینال 5 اندروید

 

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.