خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Sky Warriors v3.4.1 بازی جنگجویان آسمان اندروید

Sky Warriors بازی جنگجویان آسمان اندروید

 

Sky Warriors  یک بازی شبیه سازی هواپیماهای جنگی مدرن و هواپیماهای جنگنده محبوب و پرطرفدار است.یک بازی نبرد شامل جنگ هواپیما با اسلحه و آتش.

 

بازی Sky Warriors چندین جت جنگی خشمگین در آسمان دارد. هواپیماهای خود را به بهترین وجه برای مبارزه شش به شش بازیکن در مقابل بازیکن در زمان واقعی آماده کنید. برای تسلط بر تجهیزات تاکتیکی خود، پرتاب موشک به سمت حریف، فرار از آتش خصمانه، انجام مانورهای رزمی و غیره، باید بر مهارت های پرواز خود مسلط باشید.

برای تجهیزات خود بارگیری کنید که مهارت های پروازی و جنگی مورد نظر شما را در نظر بگیرد. آیا این انفجار عظیم است که علاقه شما را به صحنه برانگیخته است؟ هنگامی که به دنبال راه حلی برای این مشکل هستیم، باید موشک های خوشه ای را در نظر بگیریم. آیا دوست دارید در این زمان مورد توجه قرار نگیرید؟ در صورت لزوم، می توانید از مخفی کننده ها کمک بگیرید. آیا به نظر شما این آرامش بخش است که بنشینید و ببینید دنیا در حال انجام کار خود است؟ تک تک موشک های دوربرد بارگیری شده و در موقعیت قرار گرفته اند.

در طول مبارزه می‌توانید از هر روش یا رویکردی برای فکر کردن مناسب استفاده کنید. کنترل‌های گیم‌پلی بازی Sky Warriors مشابه مواردی است که در شبیه‌سازهای پرواز یافت می‌شود و می‌توانید هواپیمای جنگنده مورد علاقه خود را در طیف وسیعی از مناظر زیبا هدایت کنید. برای از بین بردن رقبای خود، هواپیمای خود را با رنگی متفاوت از هواپیمای آنها رنگ آمیزی کنید. به عنوان یک عضو اسکادران، در جنگ های هفتگی با هواپیماهای دیگر شرکت خواهید کرد تا به واحد خود کمک کنید تا آسمان بالا را کنترل کند. شما می توانید استراتژی نبرد خود را به روش های مختلف تنظیم کنید.

در بازی Sky Warriors باید از استراتژی های مختلفی استفاده کنید، از جمله موارد زیر: مسابقات حذفی شش نفره: اگر بتوانید به تیم خود کمک کنید تا حریفان خود را شکست دهد، شانس بیشتری برای برنده شدن در مسابقه خواهید داشت. درگیری زمانی است که برای دستیابی به اهداف خود و از بین بردن مخالفت وارد جنگ می شوید. هنگام مبارزه با جت های باری دشمن، کنترل کالاهای خود را حفظ کنید.

در نقشه‌های فقط PvP، ویژگی‌های زیر را خواهید یافت: گروهی از جزایر که ارتفاع زیادی را فراهم می‌کنند و مکانی فوق‌العاده برای برنامه‌ریزی حرکت بعدی شما هستند. منطقه ای خلوت با دره ای که فرصت های اختفا و کمین می دهد. فوران گدازه از یک آتشفشان پوشیده از برف، گرمای زیادی را در میدان جنگ ایجاد می کند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی Sky Warriors بی نهایت

دانلود بازی Sky Warriors مود

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.