خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Sword Hunter v1.3.3 بازی شکارچی شمشیر اندروید

Sword Hunter بازی شکارچی شمشیر اندروید

 

Sword Hunter یک بازی اکشن آنلاین است که در آن بازیکن با اراذل و اوباش مبارزه می کند و سلاح های بهتری برای تقویت شخصیت خود به دست می آورد.

بازی Sword Hunter یک بازی اکشن RPG و چالش برانگیز است. این یک فانتزی اکشن است که در دنیایی قرون وسطایی اتفاق می افتد. با موادی که پیدا می کنید شخصیت خود را بهبود بخشید و با دشمنان زیادی مبارزه کنید. مهارت های خود را تقویت کنید، سلاح خود را ارتقا دهید و لباس نبرد بپوشید. اگر به بازی های اکشن یا مبارزه ای علاقه دارید، تعداد زیادی بازی نفس گیر در اینترنت موجود است.

می توانید بازی اکشن مورد علاقه خود را دانلود کرده و در دستگاه خود بازی کنید. بنابراین امروز، ما یک بازی جذاب، یعنی بازی Sword Hunter را آورده ایم. این یک بازی که یک مبارز زن عجیب و غریب در دوران مدرن آن را تشویق می کند. شما باید او را به جنگ اسکورت کنید تا محله را از دست هولیگان های شیطانی نجات دهید. مبارزه با تجربه حیاتی ترین جنبه ای است که به شما کمک می کند در مسابقاتی که در بازی شرکت می کنید برنده شوید.

ویژگی های بازی Sword Hunter

این یک بازی عالی است که در آن می توانید برای شکست دادن دشمنان خود در بازی مبارزه کنید. این بهترین بازی اکشن است که در آن می توانید نقش یک زن جنگجوی مرموز را بازی کنید. برای همکاری با شما در مبارزات باید مهارت و مهارت داشته باشید. برای شیرین کردن سفارشات خود و برنده شدن جوایز و جوایز بیشتر باید استعدادهای مختلفی را به دست آورید. دارای مجموعه ای قوی از تجهیزات است که می توانید برای آماده سازی خود از آنها استفاده کنید. ویژگی های مختلف برتر برای شما سودمند خواهد بود. بنابراین ما را در مورد این ویژگی های ارائه شده در زیر آگاه کنید.

با امواج بی پایان دشمنان روبرو شوید

در حین انجام این بازی، می توانید در حالت تمرین بازی کنید، جایی که حسن نیت شما این است که با سایر شرکت کنندگان در زمان واقعی شرکت کنید. حریفان شما همچنان در هر سطحی گسترش می یابند و هشدار دادن به امتیازات در بازی را برای شما دشوار می کند. بازیکنان باید مکان خود را بر این اساس تغییر دهند تا حریفان را گیج کنند و از قدرت برای خرید سلاح و زره استفاده کنند. در اینجا، می توانید از مهارت های خود برای آخرین بار در حالت god محافظت کنید.

قهرمانان خود را ارتقا دهید

این بازی سکه ها و پول نامحدودی را عرضه می کند که به شما در افزایش قدرت و سطح قهرمانان خود کمک می کند. برای دریافت جوایز و جوایز در حین انجام آن بازی باید با سطوح چالش برانگیزتری روبرو شوید. شرکت‌کنندگان می‌توانند بسیاری از وظایف و مأموریت‌هایی را که باید انجام دهند، باز کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. هر کلاسی با بقیه فرق داره. شما باید بهترین را برای بازی انتخاب کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
دانلود Sword Hunter بی نهایت

دانلود بازی Sword Hunter مود شده – بازی شکارچی شمشیر اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
محمد 16 فروردین 1402 پاسخ

اقا من هرچی بازیه sword hunter رو میزنم دانلود با لینک مستقیم دانلود نمیکنه سایت رو دوباره بالا میاره چرا؟