خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pocket Arcade Story DX 1.1.4 بازی داستان بازی جیبی اندروید

Pocket Arcade Story DX بازی داستان بازی جیبی اندروید

 

با بازی Pocket Arcade Story DX در شهری آرام و زبیبا که روزهای خود را مانند تمام شهرهای میلیونی در سراسر جهان سپری کرده است وقت بگذرانید.

همه چیز در این شهر زیبا آرام به نظر می رسد، اما پایانی برای آن وجود دارد. شما کسی هستید که زندگی آرام را در یکی از این شهرها مختل می کنید. کل مراکز تفریحی برای مردم محلی و گردشگران بازدید کننده بسازید. اولین مکان تفریحی را برای همه دسته ها باز کنید. دستگاه های اسلات و بازی های رومیزی راه اندازی کنید و با مشتریان مشتاق در مرکز خود ملاقات کنید.

کلید یک کسب و کار موفق در بازی Pocket Arcade Story DX پوشش هزینه ها است. شما باید تا حد امکان محیطی راحت ایجاد کنید تا مشتریان نخواهند تا آنجا که ممکن است ترک کنند و علاقه داشته باشند در همان جا بمانند. گذاشتن مبالغ کلان به حساب مؤسسه. باز کردن ماشین‌های نوشیدنی و مکان‌های نشیمن، این فرصتی است برای استراحت به هر مشتری.

با تعدیل تجهیزات خودتان، حیله های یک کارآفرین موفق را نشان دهید. آرکید را برای بازی ناپسند تنظیم کنید. با دستکاری ماشین های اسلات، میزان موفقیت توکن های برنده را افزایش دهید، که برای مشتریان شادی خیره کننده ای از پیروزی به ارمغان می آورد. با ارائه بازی‌های آرکید جدید برای هر بازدیدکننده، به رشد رو به رشد در صنعت بازی ادامه دهید. مشتریان را با سرگرمی‌های جدیدی مانند تیراندازی، زمین‌های بازی رقص، ومسابقه‌های هیجان انگیز خوشحال کنید.

یکی از ویژگی های کاملاً جدید مبارزه با تگ های بازی است! مشتریان عادی را جذب کنید تا قفل مسابقات بازی های مبارزه را باز کنند. K.O. حریفان شما با مهارت های ویژه قدرتمند! برنده شدن در یک تورنمنت مطمئناً مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Pocket Arcade Story DX مود

دانلود بازی Pocket Arcade Story DX مود شده

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.