خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Crash Fever 7.5.0.10 بازی تب تصادف اندروید

Crash Fever بازی تب تصادف اندروید

Crash Fever پویاترین و پر جنب و جوش ترین بازی پازل است که می تواند بخشی از زندگی روزمره شما شود. قهرمان خود را انتخاب کنید و وارد نبرد شوید. به سادگی بازی را دانلود کنید و از گیم پلی آن لذت ببرید! تعداد زیادی قهرمان، جالب ترین پازل ها و بازیکنان قدرتمند در این دنیای مجازی منتظر شما هستند، بیایید و به ما بپیوندید. تنها چیزی که برای یک بازی راحت نیاز دارید کمی صبر و مهارت حل پازل است.

تمام توانایی های قهرمانان را یاد بگیرید و به طرز ماهرانه ای از آنها در میدان جنگ استفاده کنید و باید با انجام حرکات هوشمندانه آنها را شکست دهید! همان چهره های رنگی را نابود کنید و به حریف خود آسیب وارد کنید! می توانید با دوستان خود یا با بازیکنان دیگر بازی کنید، در رویدادهای بازی شرکت کنید و فقط ماموریت ها را انجام دهید! بازی کنید، منطق خود را بهبود بخشید و به بهترین بازیکنان بازی Crash Fever تبدیل شوید.

ویژگی های بازی Crash Fever

لذت رضایت بخشی را با یک ضربه به دست آورید!
برای لذت بردن از یک ماجراجویی ارزشمند در بازی Crash Fever تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای اتصال و شکستن قطعات پنل، روی صفحه ضربه بزنید.
حداکثر شش قطعه را برای یک Crash Panel ویرانگر با انیمیشن های فوق العاده وصل کنید. به اندازه کافی تکه ها را بشکنید تا حالت تب دیوانه کننده را آزاد کنید. این همان تب تصادف است!

دنیای مجازی فانتزی الهام گرفته از انیمه!
مهمانی خود را بسازید و در یک دنیای مجازی الهام گرفته از انیمه های ژاپنی وارد ماموریت های خارق العاده شوید!

شخصیت هایی با زمان محدود را جمع آوری کنید!
Crash Fever با انیمه معروف همکاری می کند و واحدهای محدود زمانی را به صورت دوره ای منتشر می کند. در اینجا، می توانید شخصیت های مورد علاقه خود را جمع آوری، تقویت و بیدار کنید!

به مهمانی چند نفره بپیوندید!
اجازه همکاری با حداکثر 4 بازیکن! به عنوان یک تیم به ماموریت ها بروید. با به چالش کشیدن باس های قدرتمند در Raid Quest با هم کار کنید، استراتژی داشته باشید و جوایز را به دست آورید! ویژگی‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا احساس کنید بخشی از انجمن فعال Crash Fever هستید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Crash Fever اندروید

دانلود بازی Crash Fever مود شده – بازی کرش فور اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.