خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Time of Battle 1.0.6 بازی زمان نبرد اندروید

Time of Battle بازی زمان نبرد اندروید

 

در بازی Time of Battle یک سرگرمی جدید پیدا کنید، نبردهای 1 در 1 که در آن قدرت نه، بلکه زیرکی و حیله گری لازم است تا به راحتی از حریف خود پیشی بگیرید و او را به شکست قریب الوقوع هدایت کنید. با گرافیک سرگرم کننده بازی، امکانات جدیدی را در نبردهای اکشن تجربه کنید.

در بازی Time of Battle شما می توانید هر چیزی باشید که می خواهید باشید، یک گربه پشمالو با شمشیر تیغ تیز یا یک کادوی جنگی با یک نان بزرگ که آماده است تا حریف خود را تکه تکه کند. خود را در نبرد با استفاده از مهارت های حیله گرانه و ضربات سریع خود امتحان کنید تا هرچه می توانید به دشمنان خود آسیب وارد کنید و آخرین زندگی را از آنها بگیرید.

تبدیل به یک روباه حیله گر شوید، با راندن حریف خود به لبه سکوی میدان، دشمن خود را در نبرد پیشی بگیرید، حریف بی توجه خود را در لحظه مناسب به زمین بیاندازید، که منجر به مرگ فوری و متعاقباً از دست دادن زندگی می شود. تصویری را برای نبرد جمع آوری کنید و ظاهری را انتخاب کنید که شما را در میدان مسابقه خشنود کند.

ویژگی های بازی Time of Battle

تبدیل به جنگنده نهایی شوید
در نبردهای عرصه رقابت کنید و اولین نفری باشید که به حریف خود ضربه می زند یا از روی سکو پرت می کند. با استفاده از مهارت های منحصر به فرد خود، دشمنان را با تخم مرغ غافلگیر کنید یا سنگ های یخ را به سمت آنها پرتاب کنید. این گیم پلی هیجان انگیز را امتحان کنید و دیگر نمی توانید بازی را متوقف کنید.

قفل مبارزان خود را باز کنید و بهبود بخشید
مبارزان منحصر به فرد خود را جمع آوری کرده و ارتقا دهید که هر کدام دارای توانایی های خاص خود هستند. قهرمانان خود را بهبود ببخشید تا استراتژی نبرد خود را ایجاد کنید و به صدر بهترین لیگ جنگنده برسید.

توسعه و تغییر
ده ها سلاح سرگرم کننده و دیوانه کننده، از شمشیر و تبر گرفته تا نان و آبنبات چوبی را کشف کنید که شخصیت مبارز شما را تکمیل می کند. حریفان خود را با توانایی های خود بهبود دهید و غافلگیر کنید.

جوایز شگفت انگیز دریافت کنید
در نبردها جوایز روزانه دریافت کنید: شخصیت‌ها و سلاح‌های جدید را باز کنید، مهارت‌های جدید بیاموزید، کارت‌های ارتقا دهید و حالت‌های بازی جدید را باز کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Time of Battle مود شده

دانلود بازی Time of Battle مود شده – بازی زمان نبرد اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.