خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Kingdom Rises 1.4 بازی افلاین عصر پادشاهی اندروید

Kingdom Rises Offline Empire – بازی آفلاین پادشاهی پادشاهی اندروید

بازی های اندروید دارای دسته بندی های مختلفی هستند که یکی از آنها سرگرم کننده یا کژوال است. Kingdom Rises یکی از جدیدترین ساخته های استودیوی بازی سازی Innovation Drive Studios می باشد. که به صورت اعتیاد آور و بر اساس مدل بازی های تمدن در سبک استراتژیک و مدیریتی ساخته و در مارکت های اندروید منتشر شده است.

کینگدوم رایسس بازی به صورت آفلاین بوده که به شما اجازه می دهد تا بدون اتصال به اینترنت به تمام بخش های بازی دسترسی داشته و از آن ها بهره مند شوید. با Kingdom Rises شما سفری طولانی به زمان های گذشته خواهید داشت جایی که مردمانش هنوز از سنگ های سخت و چوب درختان قوی برای ساخت و ساز استفاده می کردند. در بازی مدیریتی عصر پادشاهی شما شهر کوچکی را برای رسیدن به پادشاهی بزرگ هدایت خواهید کرد. این بازی بر اساس جمعیت طراحی و ساخته شده است یعنی برای آنکه بتوانید منابع خود را تولید نماید باید جمعیت را افزایش داده تا نیروی کافی داشته باشید با این کار شما خواهید توانست تا شهر های دیگر خود را نیز مدیریت کرده عصر های متنوعی را تجربه نمایید.

با پیشرفت در بازی، منابع تولیدی بیشتری در دسترس شما قرار می گیرد و نیروهای مسلح نیز باز خواهند شد. در این زمان است که شما می توانید شهرت خود را ساخته، جمعیت را افزایش داده و  درآمد حاصل از مالیات، را به تولید منابع اختصاص دهید.استانداردهای زندگی جامعه خود را افزایش دهید و برو روی سنین مختلف تحقیق کنید و از طریق پیشرفت های تکنولوژی پیشرفت کنید تا نهایتا تبدیل به یک مرکز فعالیت های تجاری در یک جامعه پر رونق شوید.

ویژگی های بازی Kingdom Rises :
ساخت شهر با سلیقه دلخواه
پیشرفت در بازی با رشد جمعیت
بازی به صورت آفلاین
وجود معادن مختلف برای ساخت ابزار
کشف سرزمین های جدید و گسترش آنها
آغاز بازی با پادشاهی کوچک و رساندن آن به پادشاهی عظیم

 

تغییرات در این نسخه :
رفع مشکلات عملکرد

انیمیشن های جدید

صدا های جدید

دکوراسیون های جدید

راهنمای نصب بازی :
۱-فایل نصبی Apk را نصب کنید
۳-بازی را اجرا کنید.

Kingdom Rises - عصر پادشاهی

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Innovation Drive Studios
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.