خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Zombie Castaways 4.10.1 بازی زامبی عاشق اندروید

Zombie Castaways – بازی زامبی عاشق اندروید

شاید اسم بازی فکر شما را نیز درگیر خود کرده باشد و یا اصلاً با خود بگویید مگر زامبی ها نیز عاشق می شوند. تاکنون هر بازی که نام زامبی در اسم آن دیده شده است دارای سبکی خشن و خون خوارانه بوده ولی Zombie Castaways از دیگر آثار مشابه بسیار متفاوت بوده و در آن زامبی ها می توانند دوست انسان ها نیز باشند. این بازی زیبا را استودیوی بازی سازی VIZOR APPS برای سیستم عامل اندروید طراحی و در مارکت بزرگ گوگل منتشر کرده است. امتیازی که این بازی توانسته از منتقدان دریافت کند 4.6 از 5.0 نمره است که بسیار عالی است.

Zombie Castaways سبکی شبیه ساز داشته و شما را در جزیره ای قرار خواهد داد که در آن تمام زامبی ها بسیار مهربان بوده و خواهان ازدواج با انسان ها هستند. اما مشکلی که در این میان وجود دارد این است که آنها زامبی هستند و برای ازدواج و عاشق شدن نیاز به ماده ای شفا بخش دارند. حال شما باید در جزیره به زامبی داستان بازی کمک کرده تا به این معجون شفا بخش ریده و با دختر مورد علاقه خود ازدواج کند. تمام امور جزیره مانند شکستم هیزوم برای آتش،ماهیگیری،ساخت و ساز،گشت و گذار در میان گیاهان برای ساخت ماده شفا بخش و خیلی کاره ای دیگر بر عهده شما خواهد بود. با کمک انها خواهید توانست تا جزیره متروکه را به شهری مدرن و جذاب تبدیل کنید اما در قبال این همراهی آنها از شما ماده شفا بخش را درخواست خواهند کرد.

 

ویژگی های بازی Zombie Castaways :
وجود کاراکتره ای جذاب از زامبی ها
امکان ساخت و ساز و گسترش جزیره
کاشت گیاهان و میوه های مختلف برای ساخت ماده شفا بخش
ابزار مختلف برای ساخت و ساز
مدیریت جزیره با کاره ای مختلف
موسیقی متن مهیج
گرافیک زیبا

 

تغییرات در این نسخه :
مجموعه رایگان از Bangs برای شما

راهنمای نصب بازی :
۱-فایل نصبی Apk را نصب کنید
2-بازی را اجرا کنید.

 

Zombie Castaways - زامبی عاشق

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: VIZOR APPS
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
مجتبی 1 اسفند 1397 پاسخ

سلام خسته نباشید بازی مرده ها عاشق می شوند نحوه ذخیره روی جمیلوذخیره کردن و انتقال این بازی به گوشی دیگه اموزش بزارید یا برام ایمل کنید ممنون میشم