خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Relaxing Sleep Sounds PRO 9.7.2 برنامه ملودی های آرام بخش اندروید

Relaxing Sleep Sounds PRO برنامه ملودی های آرام بخش اندروید

برنامه Relaxing Sleep Sounds PRO یک برنامه برای سیستم عامل های اندروید است که شامل صد ها ملودی آرامش بخش می باشد. یکی از مشکلات بزرگی که همواره برخی از افراد با آن رو به رو هستن، نداشتن یک خواب منظم و با آرامش می باشد که به عوامل زیادی ربط خواهد داشت. زندگی پر از استرس و مواجه شدن با مشکلات یکی از اصلی ترین دلایل در نداشتن خوابی آرام می باشد. از روش های جالت توجه که در چند سال اخیر بسیاری برای داشتن خواب آرام، از آن بهره می برند، استفاده از ملودی های آرامش بخش می باشد زیرا مطالعات دانشمندان ثابت کرده است که مغز انسان حتی در حالت خواب نیز صدا ها را دریافت کرده و آن ها را تجزیه و تحلیل کند. این برنامه کاربردی و آرام بخش را که در اندرویدینا برای شما قرار داده ایم می توانید به شما کمک کند و گزینه بسیار خوبی باشد چرا که قابلیت ها و ملودی های آن بسیار زیاد است.

این برنامه یک اپلیکیشن فوق العاده با مجموعه ای از ملودی و نویز های آرام بخش می باشد. مجموعه ای از صدا ها و ملودی های موجود در این نرم افزار به مخاطب کمک می کند تا بتوانند هر گونه استرس و یا فشار های کاری را از خود به دور کنند و یک خواب بسیار با کیفیت را تجربه نمایند. کیفیت بالای صدا های موجود را می توان تضمینی بر عملکرد این برنامه داشت زیرا تمامی صدا ها با جزئیات بسیار بالا در ذهن شما ذخیره می شوند و محیط هایی آرمانی را برای تان شبیه سازی می کند. هیچ محدودیتی در این برنامه وجود ندارد و شما می توانید میکس های اختصاصی خود را از طریق ابزار های در دسترس ایجاد نمایید. کیفیت بسیار بالای صدا های استفاده شده برای تاثیر عمیق بر عملکرد مغز مفید است.


ویژگی های نرم افزار Relaxing Sleep Sounds PRO :

  • قابلیت تنظیم هشدار
  • دارای صد ها نوع صدای مختلف
  • قابلیت زمانبندی

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: TurtleApps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.