خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Recontact Istanbul:Eyes Of Sky 1.2.15 بازی تماس مجدد استانبول اندروید

Recontact Istanbul:Eyes Of Sky بازی تماس مجدد استانبول

 

اولین بازی سینمایی موبایل جهان ، Eyes of Sky تجربه سینمایی تعاملی کاملاً جدید را ارائه می دهد.

به جای بازی های ویدئویی سابق ، که در آن فقط فیلم های برش صحنه، واقعی هستند اما طرح های بازی فقط با عکس یا انیمیشن حل و فصل می شوند ، فیلم های Eyes of Sky را می توان با هم تداخل کرد و تعاملی بود و هیجان انگیز است که به صورت واقعی شلیک می شود. مکان با بازیگران واقعی. شما نه تنها شاهد یک تحقیق جامع در مورد قتل خواهید بود بلکه در نقش اصلی در یک فیلم موبایل که قبلاً با سرپرست ارسین (فیکرت کوکان) تجربه نکرده اید ، بازیگر خواهید شد.

اسرارآمیزترین شهر جهان ، استانبول با بافت و اسرار تاریخی خود میزبان بازی است.

شبیه سازی جالب عملکرد متقابل
سعی کنید در حین تلاش برای شناسایی مظنونان با توضیحات مربوط از طریق دوربین های امنیتی ، محدودیت های توجه ، صبر و عقل خود را تحت فشار قرار دهید ، از آنها بازجویی کنید و پاسخ های مشکوک را تعیین کنید و از طریق صدها رمزگشایی صدها عکس ، فیلم و نوشته های خاطرات شواهد مربوط به تحقیقات را جمع آوری کنید.

جمع کردن نام های مطرح بخش فیلم از جمله Fikret Kuşkan ، Haldun Boysan ، Gökçe Suyabatmaz ، Emre Mutlu و Halim Ercan ، دکتر فیلمنامه نگار و مشاور Eyes of Sky نویسنده رمان پلیسی مشهور جهان ، احمد Ümit است.

پویا بازی RENEWED
Recontact Istanbul II: Eyes Of Sky پویایی کاملاً جدید دارد که سطح شهود بی نظیر شماست. هر حرکت اشتباهی که در طول بازی انجام می دهید ، سطح شهود شما را مصرف می کند. بنابراین ، باید در بازجویی از مظنونین و بررسی پرونده ها ، بسیار مراقب باشید. فراموش نکنید که توجه ، یک روح کنجکاوی ، صبر و شعور از اهمیت ویژه ای در این بازی برخوردار است.

یک قتل عادی ، مجموعه ای از اسرار
سرپرست با تجربه ارسین (Fikret Kuşkan) ، از قتل Ece (Gökçe Suyabatmaz) ، همراه با فیلم دوربین امنیتی مطلع شده است ، اما هنوز هنگام ورود به صحنه جنایت ، جسدی وجود ندارد. پس از بررسی این فیلم ، بدیهی است که اِیس توسط همسر سابق خود سرکان آکوسی (Emre Mutlu) به قتل رسیده است ، اما Ece هنوز هم رمز و راز دیگری دارد که باید حل شود. این جسد بی پایه ای است که توسط دوربین های امنیتی نیز دیده نمی شود. شهادت ساکان همه اتهامات قتل را رد می کند و وضعیت غیرمعمول باعث می شود که ارسین برای عمیق تر حفاری کند. با این حال ، این وضعیت مشکوک چیزی بیش از یک قتل نیست. هرچه تحقیقات عمیق تر می شود و وقتی همه مواد غذایی کشف شده را کشف می کند ، ارسین خود را در بن بست و در میان اسرار خارق العاده می بیند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.onetongames.RecontactIstanbul را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 18 سال توصیه کرده اند.

 

Recontact Istanbul

بازی تماس مجدد استانبول Recontact Istanbul

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Recontact Digital Arts
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.